E200kompressor kirjoitti:tese kirjoitti:Minkähän takia tämä kesustelu meni asiattomalle linjalle kun topicin aloittaja vihjasi auton mahdollisesta myytävänä olemisesta.
Minusta nämä asiaan liittymättömät kommentit aliarvioivat myös asiallisia keskustelijoita

Minusta on asiatonta pyytää ilmaisia neuvoja jonkin naisen puolesta jotta tämä saisi autonsa korjattua myyntiä varten.
Ymmärrän hyvin ammattitaidottomien ja ylimielisten korjaamoiden välttämisen koska olen itse tehnyt sitä menestyksekkäästi jo yli 40 vuotta
enkä ainakaan itse halua maksaa siitä kun joku idiootti rikkoo autoni/moottoripyöräni/ATV:ni/moponi/polkupyöräni tai ylipäätään mitään laitetta.
Mutta sitä, että haluaa teettää ilmaiseksi jotakin ammattityötä saadakseen itse rahaa on minusta asiatonta toimintaa 4-matic naiselta, joka on Thompsonin laittanut asialle.
Tälle topicillehan tuli kuin tulikin (niinkun odottaa sopikin) sen sortin loppusoinnut, että, että...
Näyttääpä siltä, että 4maticeille on kysyntää - ihan tapellen menisivät...
Autoa ei ollut tarkoitus todellakaan myydä - ei vielä tämän viikon alkupuolellakaan!!!. (laitoin sentakia mustalla, että vanhempi väkikin näkkee

)
On olemassa kuitenkin henkilö joka on ostatellut sitä jo paljon paljon aiemmin (paljon ennen tätä viestiketjua) omistaja ei vain halunnut sitä silloin myydä. Huonosti esitin asian tuossa aiemmin - mistä sitten näköjään syntyi väärinkäsityksiä - SORI KOVASTI

!
Mutta kirjottelen seuraavan kerran tälle topicille sitten kun tiedän mikä autossa oli vikana kunhan asia aikanaan selviää!
Että ei tämä viestiketju ja teidän kaikkien vaivannäkö todellakaan hukkaan mene, sitä tarvitaan edelleen - vaikka omistaja vaihtuisikin!
Kiitos kailkille asiallisista neuvoista ja ohjeista

sekä asiattomista

kommenteista!