Stonehead kirjoitti:Kummeli kirjoitti:Kyllä kyllä, mutta minkä takia? Sitä ei oo kukaan vielä selvittäny. En tiiä oonko sitte vaan keskivertoa tyhmempi kun en osaa sitä lukea rivien välistä. Onko se pakolämpö niinku pera8x kirjotti pelkkä haittaava sivutuote, vai onko se edellytys sille voiman saannille? Jos jälkimmäinen, niin miten se enää mihinkään palotapahtumaan vaikuttaa?Stonehead kirjoitti:toinen asia joka kannattaa jo sisäistää, on ne pakolämmöt ilman niitä ei ole voimaa dieselis. Muutamat jo täällä siitä vihjaisikin
tottakai se on sivutuote mutta siitä on helppo seurata moottorin resursseja sitten kun on muutkin asiat ajantasalla
soppaa ja ahtoja kun lisätään lämmöt ja tehot nousee käsi kädessä ja tätä voi jatkaa männän sulamis pisteeseen saakka.
sen jälkeen hommataan vesiruisku jäähdyttämään mäntiä jolla pidetään pakolämmöt kriittisessä pisteessä, tai siis yritetään pitää![]()
tämän takia varsinkin pullingissa käytetään erittäin paksupäisiä mäntiä
selviskö tästä mitään
Sinä tunnut tietävän tuosta pullingista niin esitetäänpä itseä vaivannut kysymys
