Kun nuo orkkis männät nyt painaa sen ~600g, niin samalla porauksella ja pienemmällä laella (siis männäntapista männän lakeen) on myynnissä ebayssa paljon mäntiä. Puolet kevyempiä, ja rakenne parempi kun saa pidemmän kiertokangen. Eli ostais männät, ja teettäis sitten sopivan mittaset kiertokanget oikeilla reijillä. Aattelis että jonki skyline:n mäntä kestää dieselin kuumuuden helposti, kun bensan räjähdyksenkin. Eli ei tarttis olla niitä öljysuihkun reikiä männissä.
Hyötynä se, että kärsis kierrättää konetta huomattavasti enemmän, jos olis sitä massaakin vähemmän. Eikö?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ja tästä taas seurauksena koneen huomattavasti parempi kestosuus, kun vääntöhän on sitä myrkkyä, niin nyt sais pienemmällä väännöllä huomattavasti enemmän tehoa, kun kone kiertäis. Kun tuntuu että nyt on seisahtunu koko viritys siihen, kenellä on eniten vääntöä 6000rpm, niin sillon eniten tehoa. Tuo muuttais kaiken.
(Vieläpä aika "halpoja" ne männät, kun vertaa että porukka ostaa kiertokankisarjoja 2500e.)