Parempi osapuoli ajeli mersulla töihin, motarin rampista ylös ja pienempää vaihdetta valoihin mennessä. Kytkinpoljin oli lätsähtänyt kerrasta pohjaan eikä enää palauta ylös eikä myöskään pystynyt tietty vaihdetta vaihtamaan. Kakkoselle oli saanut ja loppumatka olikin sujunut sillä kun ei ollut tarvinnut pysähtyä.
Onko kokemusta menikö vain pääsylinteri tai työsylinteri vai hajosiko koko kytkin? Ylimääräistä ääntä ei tiettävästi hajotessa ollut kuulunut.
Kiitos kommenteista.
W124 200D -89, kytkinpoljin pohjassa
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 20
- Liittynyt: Su 29.08.2010 23:19
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Re: W124 200D -89, kytkinpoljin pohjassa
Pääsylinterin tiivisteet loppu.Käyt tarvikeliikkeestä kokonaisen uuden ja paikalleen ja ilmaus alakautta tippakannulla.Sen polkimen saa ylös ihan jalalla eli voi sillä ajaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-