W203 APS 50 puhelin ongema?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
repe85
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W203 APS 50 puhelin ongema?

Viesti Kirjoittaja repe85 »

Terve, terve

Ostin tuollaisen w203 220cdi vm05 mesen jossa on aps 50 navigointi/tele/cd soitin järjestelmä.
Tuolla kyynärnojassahan on tuo puhelimen paikka. Siellä ei valmiina ollut sovitinta eikä puhelinta joten ostin ebaystä edullisesti nokian 6021 puhelimen ja sille sopivan mersun sovittimen. Paketti saapui ja laitoin puhelimen sekä sovittimen auton liittimeen mutta ainoa mitä tapahtuu on, että puhelin lähtee lataantumaan. Kun painan APS järjestelmän puhelin painiketta niin näyttöön tulee edelleenkin teksti "pleace insert telephone".

Osaisikohan joku neuoa kuinka tuota puhelinta nyt oikeen pääseen ohjaamaan tuon APSän kautta? Soittimen manuaalikin on saksaksi joten siitä ei meikäläiselle kauheasti apua ole. Päivitin myös soittimen ohjelmiston versioon 9. Tällä ei ollut vaikutusta.
vm05 W203 220cdi tomaatti avantgarde
repe85
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: W203 APS 50 puhelin ongema?

Itse itselleni vastaten...

Pyyhkäisin hihalla tuon ruoska Nokialaisen liitäntä pintoja ja tökkäsin takaisin sovittimeen niin APS löysi puhelimen heti.
Silmällä katsottuna pinnoissa ei näkynyt mitään moitetta eikä likaa mutta niitä kevyesti pyyhkäisemällä tuo ongelma nyt kuitenkin ratkesi :)
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

repe85 kirjoitti:Itse itselleni vastaten...

Pyyhkäisin hihalla tuon ruoska Nokialaisen liitäntä pintoja ja tökkäsin takaisin sovittimeen niin APS löysi puhelimen heti.
Silmällä katsottuna pinnoissa ei näkynyt mitään moitetta eikä likaa mutta niitä kevyesti pyyhkäisemällä tuo ongelma nyt kuitenkin ratkesi :)
Hyvä että foorumilta löytyi apua vaikka jouduitkin sen itse tänne laittamaan. :) Tuo UHI-liitin on yleensä vähän parempi likaa vastaan kuin vanhempi Nokia 6100 sarjan puhelimille tehty autosarja ja siinä vielä tahtoo taipua ne liitinpinnit mutta muistan jonkun muunkin törmänneen samaan ongelmaan myös UHI:n kanssa.
repe85
Sisäänajossa
Sisäänajossa

DBFI kirjoitti:
repe85 kirjoitti:Itse itselleni vastaten...

Hyvä että foorumilta löytyi apua vaikka jouduitkin sen itse tänne laittamaan. :) Tuo UHI-liitin on yleensä vähän parempi likaa vastaan kuin vanhempi Nokia 6100 sarjan puhelimille tehty autosarja ja siinä vielä tahtoo taipua ne liitinpinnit mutta muistan jonkun muunkin törmänneen samaan ongelmaan myös UHI:n kanssa.
Juu toivottavasti topicista joskus tulevaisuudessa jollekkin muulle apua :)
Vastaa Viestiin