112cdi tehot hävis
112cdi tehot hävis
elikkä vaihdoin vitoon hehkut, suuttimien pohjaprikat sekä pultit. kasaan ja kas kummaa tehot kateissa,ajais niinkun turbotonta autoa. mikä meni vikaan??
Re: 112cdi tehot hävis
Eli autosi meni vikatilaan.
= joku johto nyt irti. Käyppä läpi. Sitten varmaan kannattaa *:lla tutkia vikakoodit, siitä sitten eteenpäin.
= joku johto nyt irti. Käyppä läpi. Sitten varmaan kannattaa *:lla tutkia vikakoodit, siitä sitten eteenpäin.
Mein erste MB, Vito 108CDI, mit Ladeluftkühler, heute mit neue Program, viel Kraft, jawohl!
jos vika tilassa palaako edc valo? sillä sammuu normaalisti,niinkuin ennekin.... alipaineletkut putsattu ja tarkastettu,johdot tarkastettu, ei kulje ilmaa linjassa. sieltä on alavääntö kateissa kokonaan, yrittää kierroksilla mennä mutta kun vaihtaa isoimman niin tiputtaa pian pinemmälle...
Minulla ei ainakaan palanut, aina.vanssa01 kirjoitti:jos vika tilassa palaako edc valo? sillä sammuu normaalisti,niinkuin ennekin.... alipaineletkut putsattu ja tarkastettu,johdot tarkastettu, ei kulje ilmaa linjassa. sieltä on alavääntö kateissa kokonaan, yrittää kierroksilla mennä mutta kun vaihtaa isoimman niin tiputtaa pian pinemmälle...
Minulla auto meni vikatilaan aina, ku oli ajanut yhteen menoon vähintään n 100 km:n matkan. Sitten korjasin nuo pohjatiivisteet, putsain paineanturin ohuen putken ja sähköliittimen. Vielä vaihdoin termarin ja vikaa ei enää ole tullut. En tiedä mikä noista sen vian poisti, itse veikkaan termaria = kun kone on tarpeeksi kauan alilämpöinen, laittaa suojatilaan.
Mein erste MB, Vito 108CDI, mit Ladeluftkühler, heute mit neue Program, viel Kraft, jawohl!