112cdi tehot hävis

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
vanssa01
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

112cdi tehot hävis

Viesti Kirjoittaja vanssa01 »

elikkä vaihdoin vitoon hehkut, suuttimien pohjaprikat sekä pultit. kasaan ja kas kummaa tehot kateissa,ajais niinkun turbotonta autoa. mikä meni vikaan??
jakil
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: 112cdi tehot hävis

Viesti Kirjoittaja jakil »

Eli autosi meni vikatilaan.
= joku johto nyt irti. Käyppä läpi. Sitten varmaan kannattaa *:lla tutkia vikakoodit, siitä sitten eteenpäin.
Mein erste MB, Vito 108CDI, mit Ladeluftkühler, heute mit neue Program, viel Kraft, jawohl!
vanssa01
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja vanssa01 »

jos vika tilassa palaako edc valo? sillä sammuu normaalisti,niinkuin ennekin.... alipaineletkut putsattu ja tarkastettu,johdot tarkastettu, ei kulje ilmaa linjassa. sieltä on alavääntö kateissa kokonaan, yrittää kierroksilla mennä mutta kun vaihtaa isoimman niin tiputtaa pian pinemmälle...
jakil
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jakil »

vanssa01 kirjoitti:jos vika tilassa palaako edc valo? sillä sammuu normaalisti,niinkuin ennekin.... alipaineletkut putsattu ja tarkastettu,johdot tarkastettu, ei kulje ilmaa linjassa. sieltä on alavääntö kateissa kokonaan, yrittää kierroksilla mennä mutta kun vaihtaa isoimman niin tiputtaa pian pinemmälle...
Minulla ei ainakaan palanut, aina.
Minulla auto meni vikatilaan aina, ku oli ajanut yhteen menoon vähintään n 100 km:n matkan. Sitten korjasin nuo pohjatiivisteet, putsain paineanturin ohuen putken ja sähköliittimen. Vielä vaihdoin termarin ja vikaa ei enää ole tullut. En tiedä mikä noista sen vian poisti, itse veikkaan termaria = kun kone on tarpeeksi kauan alilämpöinen, laittaa suojatilaan.
Mein erste MB, Vito 108CDI, mit Ladeluftkühler, heute mit neue Program, viel Kraft, jawohl!
Vastaa Viestiin