.
Kyllä minusta takakontti on järkevin (?) sijoituskohde. Joko hattuhyllyn alle (vaatii reikien teko peltiin, mikä ei ole toivottavaa) tai sitten takakontin peräseinä. Itselläni on pystyasennossa viimeksimainitussa paikassa. Minusta ensiapulaukun lokeron kautta kurotteleminen se vasta hankalaa onkin... ja ainakin W123:ssa bensatankki tulee puoliksi siihen eteen. Hanskalokeron alta boksi taas jää ikävästi näkyviin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Hä, eikö W201:ssä ole irroitettavaa välipeltiä peräkontin takaseinän ja polttoainesäiliön välissä??? Kummallista. W123:ssa on, ja siihen sai helposti ruuvattua boksin kiinni, ja ajattelin siihen vetää vahvistimenkin.KentZu kirjoitti: autohan oli w201... eli tuo takaseinä ei ole hyvä paikka ruuvata agenttisalkkua kiinni kun ei nuo dieselit välttämättä pysy tuolla tankin sisällä..
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
ei ole, eikä myöskään w124:ssa. Ohut "kovakangas" levy lyötyy....Timo L. kirjoitti:Hä, eikö W201:ssä ole irroitettavaa välipeltiä peräkontin takaseinän ja polttoainesäiliön välissä??? Kummallista. W123:ssa on, ja siihen sai helposti ruuvattua boksin kiinni, ja ajattelin siihen vetää vahvistimenkin.KentZu kirjoitti: autohan oli w201... eli tuo takaseinä ei ole hyvä paikka ruuvata agenttisalkkua kiinni kun ei nuo dieselit välttämättä pysy tuolla tankin sisällä..
Niinpä muuten taitaa olla... hm. Kehitys ei liene kehittynyt tässä asiassa. Mihinköhän boksi on tehtaalla suunniteltu laitettavan kiinni? NMT:n keskusyksikkö oli isän autossa laitettu hattuhyllyn alle, kuskin puolelle.epk kirjoitti:ei ole, eikä myöskään w124:ssa. Ohut "kovakangas" levy lyötyy....
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
voi olla että on tarkoitettu hattuhyllyn alle, siihen peltiin kiinni?Timo L. kirjoitti:Niinpä muuten taitaa olla... hm. Kehitys ei liene kehittynyt tässä asiassa. Mihinköhän boksi on tehtaalla suunniteltu laitettavan kiinni? NMT:n keskusyksikkö oli isän autossa laitettu hattuhyllyn alle, kuskin puolelle.epk kirjoitti:ei ole, eikä myöskään w124:ssa. Ohut "kovakangas" levy lyötyy....
Minulla oli pikku-Mersussa vaihtaja tavaratilan puolella, hattuhyllyn pohjassa, ensiapulaukun koteloon kiinnitettynä.KentZu kirjoitti:...autohan oli w201... eli tuo takaseinä ei ole hyvä paikka ruuvata agenttisalkkua kiinni kun ei nuo dieselit välttämättä pysy tuolla tankin sisällä...
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]