Yritin ettiä haulla oikeaa öljyä ja määrää mut ei onnistunu jotes alotimpa uuden
Auto w210 290td -97 ja perään öljyt pitäisi vaihtaa. Mitä öljyä laitan sinne ja kuinka paljon?? Onko kyseisessä autossa lukkoperä, kitkalukko vai minkälainen ja miten se toimii?? luistoneston olen kyl löytänyt...
Mersun purkista peräöljy... käy oli sitten kumpi tahansa... kahdella litran purkilla selviää... Siellä on perämurikassa täyttöroppu jonka reijästä kaadat öljyä sisään niin kauan kuin sitä mahtuu... se on oikea öljymäärä...
Samuli kirjoitti:Mersun purkista peräöljy... käy oli sitten kumpi tahansa... kahdella litran purkilla selviää... Siellä on perämurikassa täyttöroppu jonka reijästä kaadat öljyä sisään niin kauan kuin sitä mahtuu... se on oikea öljymäärä...
Liekö sitten kallista tuo aine missä mersun logo?? Kukahan viisas se osais sanoo et miten se testataan et onko siinä lukkoa vaiko eikö??
esko101 kirjoitti:Yritin ettiä haulla oikeaa öljyä ja määrää mut ei onnistunu jotes alotimpa uuden
Auto w210 290td -97 ja perään öljyt pitäisi vaihtaa. Mitä öljyä laitan sinne ja kuinka paljon?? Onko kyseisessä autossa lukkoperä, kitkalukko vai minkälainen ja miten se toimii?? luistoneston olen kyl löytänyt...
Ei ole ei lukkoa 290:ssa. Saa sen luistoneston pois kokonaan muutamalla pikkujipolla, sitten se on vasta mukava yhden pyörän ihme.
Menee se luisussa, mutta ei parane ylämäkeen jäädä sutkimaan toisella tassulla pelkästään.
Omaani 290 tuuppasin Redlinen 75W90 hypoidi perälitkut kitkalisäaineilla höystettynä, mutta toimii avoimessa perässä kanssa. Meni vajaa litra kyseistä mömmöä.
esko101 kirjoitti:Yritin ettiä haulla oikeaa öljyä ja määrää mut ei onnistunu jotes alotimpa uuden
Auto w210 290td -97 ja perään öljyt pitäisi vaihtaa. Mitä öljyä laitan sinne ja kuinka paljon?? Onko kyseisessä autossa lukkoperä, kitkalukko vai minkälainen ja miten se toimii?? luistoneston olen kyl löytänyt...
maKe| kirjoitti:Ei ole ei lukkoa 290:ssa. Saa sen luistoneston pois kokonaan muutamalla pikkujipolla, sitten se on vasta mukava yhden pyörän ihme.
Menee se luisussa, mutta ei parane ylämäkeen jäädä sutkimaan toisella tassulla pelkästään.
Omaani 290 tuuppasin Redlinen 75W90 hypoidi perälitkut kitkalisäaineilla höystettynä, mutta toimii avoimessa perässä kanssa. Meni vajaa litra kyseistä mömmöä.
Onko varmasti fakta tietoa??? silloinhan sitä "LS" merkintää ei tartteis olla. vai onkohan siitä jotain hyötyä???
maKe| kirjoitti:Ei ole ei lukkoa 290:ssa. Saa sen luistoneston pois kokonaan muutamalla pikkujipolla, sitten se on vasta mukava yhden pyörän ihme.
Menee se luisussa, mutta ei parane ylämäkeen jäädä sutkimaan toisella tassulla pelkästään.
Omaani 290 tuuppasin Redlinen 75W90 hypoidi perälitkut kitkalisäaineilla höystettynä, mutta toimii avoimessa perässä kanssa. Meni vajaa litra kyseistä mömmöä.
Onko varmasti fakta tietoa??? silloinhan sitä "LS" merkintää ei tartteis olla. vai onkohan siitä jotain hyötyä???
No sen verran faktaa että parkkihallissa lens nastoja vaan toisesta renkaasta.
Tunkkaa vaikka se lavetti ilmaan ja pyöritä toista rengasta jos et siltikään usko.
Nonni menin tänään Öljypisteelle kuurnankadulle joensuuhun ja kysäsin mitä sinne voi laittaa ja suosittelivat
castrol saf-xj 75w-140 Hintaa oli 20 litra. ei mikään halpa mut nyt on uudet peräs. Mikä on muuten vaihtoväli??
Mitäs mieltä öljystä??
Samuli kirjoitti:Mersun purkista peräöljy... käy oli sitten kumpi tahansa... kahdella litran purkilla selviää... Siellä on perämurikassa täyttöroppu jonka reijästä kaadat öljyä sisään niin kauan kuin sitä mahtuu... se on oikea öljymäärä...
Liekö sitten kallista tuo aine missä mersun logo?? Kukahan viisas se osais sanoo et miten se testataan et onko siinä lukkoa vaiko eikö??
Merteilissä oli muistaakseni 18€ litra.
Nosta perä ilmaan ja pyöritä rengasta, jos renkaat pyörii eri suuntiin niin ei ole lukkoa ja jos pyörivät samaan suuntaan niin on lukko. Näin siis ainakin yleensä... poikkeuksia varmasti on kuten joku heti varmasti kertoo...
maKe| kirjoitti:Ei ole ei lukkoa 290:ssa. Saa sen luistoneston pois kokonaan muutamalla pikkujipolla, sitten se on vasta mukava yhden pyörän ihme.
Menee se luisussa, mutta ei parane ylämäkeen jäädä sutkimaan toisella tassulla pelkästään.
Omaani 290 tuuppasin Redlinen 75W90 hypoidi perälitkut kitkalisäaineilla höystettynä, mutta toimii avoimessa perässä kanssa. Meni vajaa litra kyseistä mömmöä.
Onko varmasti fakta tietoa??? silloinhan sitä "LS" merkintää ei tartteis olla. vai onkohan siitä jotain hyötyä???
No sen verran faktaa että parkkihallissa lens nastoja vaan toisesta renkaasta.
Tunkkaa vaikka se lavetti ilmaan ja pyöritä toista rengasta jos et siltikään usko.