No kyseessähän oli vuotava nelosen suutin joka oli roiskinut naftaa ympäsiinsä, myös liittimeen joka tulee siihen nelosen suuttimen lähelle.
Liittimestä oli se eriste repeytynyt pois jonka vuoksi liitin irtosi todella helposti.
Ajattelin että varmaan suuttimen tiiviste siellä vuotaa ja kävin sellaisen ostamassa nimeltämainitsemattomasta tarvike kaupasta..
Hommaa alottaessani kone huone olikin sitten keränny oikein kunnon mokkoo siihen suuttimen ympärille. Aikani putsasin ja kaivoin niin suutin olikin sitten kädessä.
Se sitten mikään tiiviste ollutkaan, vaan suuttimen kärjen kiristin ruuvi (se kotelo missä kärki on ) oli halki. Kävin hakemassa uuden ja putsailin suuttimen ja asentelin kärjen takaisin paikoilleen. Nyt sitten huomasin että se nimeltämainitsematon tarvikekauppa oli TAAS kerran myynyt väärän varaosan, tällä kertaa sen tiivisteen. Joten hommaan tuli parin päivän tauko kun joutu tilaileen uuden tiivisteen ja sen suuttimen kiristinpultin. Aloin putsailla sitä suuttimen reikää konehuoneen puolella ja tässä vaiheessa sitten kaveri tuli jeesimään. Hän alkoi putsata sitä suuttimen kiristin pultin reikää ja tässä välissä olin saanut sitten putsattua sen suuttimen reiän. JA HUPS kun kaveri sano että hae äkkiä magneetti kynä kysyin vaan että tippuko torxi. No sehän se oli tippunu suoraan sinne suuttimen koloon mutta ei vielä sinne koneen sisään. Eli torxi oli käytössä kun putsasi kierteitä vanhalla pultilla. No me lähettiin sitten magneettikynää ettiin ja kun tultiin takasin autolle niin perskele koko torxia missää




