Eli mikähän Oululaisista rengasliikkeistä sais rattaat vanteille ilman turhia naarmuja. Vanteet uudet ja reuna kiiltävä nii ei mielellään niitä harjoitusnaarmuja sinne ottais
kyllä kaikki rengasliikkeet osaa naarmuitta laittaa. Loppuu naarmuttelu siin vaiheessa ku tulee 1500 euron lasku jostai yybervanteen tuhoamisesta. Itte olen laskuttanut pariinkin otteeseen vikoja. kolmiosaisia vanteita kun on ollut, niin laskutin esim 250€ (200€ osat + 50€ työ). Eikä mukinoita ole ollut. Ja käytän edelleen samaa yritystä. Se myös kertonee ko. yrityksen rehellisestä toimintaperiaatteesta kun korvataan mukisematta mikäli aihetta on. Vahinkoja sattuu ja sille ei voi mitään. mutta jos aina menee rikki, niin syytä katsoa peiliin.
Etuvanteeseen tuli 4-5 cm leveä lommo huuleen rengaskoneessa olevasta kumitallasta
Vanne siis Omaha Inox, täysin vastaavat kuin "benbudunen" -nimimerkin autossa http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... &start=180" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ole hyvä tämä. Se huuli osa on muuten ontto. Ainaski tossa meikäläisen vannesetissä. Tiiä sitte onko kaikissa ku omat valmistettu vissiinki taiwanissa.
Onkohan noita tehty sitte missä kaikkialla? Saksassa?
luultavasti rengaskone on ollut sellainen, että rengasta irti painettaessa, se vanne on ollut pakko laittaa koneeseen "väärin" (huuli alaspäin ja kone ottaa kiinni huuleen niillä kumitassuilla tai jotain ) eihän tuosta nyt kuitenkaan mitään tule...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
luultavasti rengaskone on ollut sellainen, että rengasta irti painettaessa, se vanne on ollut pakko laittaa koneeseen "väärin" (huuli alaspäin ja kone ottaa kiinni huuleen niillä kumitassuilla tai jotain ) eihän tuosta nyt kuitenkaan mitään tule...
irtokumet piti irtovanteille laittaa
Se käytti jotain ihme adapteria siinä että saa sen kumen väännettyä sinne
Sitte loput kumet ne laitto ihan rengasraudoilla... ja ei niihin sitte tullu enää jälkiä