Vika ilmenee yli satasen vauhdista jarrutettaessa rattiä vispaten ja se on pahentunut pikkuhiljaa.
Hiljaisemmissa nopeuksissa kaikki toimii niinkuin pitääkin.
Eteen vaihdettu puolisen vuotta sitten Zimmermanin levyt + palat (KL).
Taakse vaihdettu tällä vkolla MB:n orggis levyt + palat.
Autolla ajettu n. 100 tkm.
Jos oletetaan että levyt on suorat ja männät/palat ei jumita niin mikä ihme tämän voi aiheuttaa ?
W203 täristää rajusti jarrutettaessa
W203 täristää rajusti jarrutettaessa
W246 B 200 BE A
W253 GLC 250 D 4-Matic
W253 GLC 250 D 4-Matic
Re: W203 täristää rajusti jarrutettaessa
ethän ole käyttänyt iskareita/jousia irti edestä, jos pakan laittaa väärinpäin paikoilleen ylhäältä alkaa täristämään jarruttaessa.
Re: W203 täristää rajusti jarrutettaessa
Ei ole ollut iskarit/jouset irrallaan.
Tuo nivel homma voi osua oikeaan, pitää tarkistaa huomenna.
Täällä Keski-Suomessa on pikkutiet niin p....leen huonossa kunnossa että joskus tuntuu että amalgaamit lähtee hampaista vaikka kuinka hiljaa koittas ajella ja kuoppia kierrellä.
Kiitti vinkeistä.
Tuo nivel homma voi osua oikeaan, pitää tarkistaa huomenna.
Täällä Keski-Suomessa on pikkutiet niin p....leen huonossa kunnossa että joskus tuntuu että amalgaamit lähtee hampaista vaikka kuinka hiljaa koittas ajella ja kuoppia kierrellä.
Kiitti vinkeistä.
W246 B 200 BE A
W253 GLC 250 D 4-Matic
W253 GLC 250 D 4-Matic
Re: W203 täristää rajusti jarrutettaessa -> EI TÄRISTÄ ENÄÄ
Jep , sieltähän se nivelestä vika löytyi...
Oikean puoleisen alatukivarren (se valurautainen) alapallo oli käynyt väljäksi.
Uusi Motonetistä (kun KL ei ole lauantaina auki), vaihto noin tunnin homma ja taas rokkaa.
Motonetissä oli muuten tarvike- ja OE -malli tarjolla, tiskillä tekemäni pikavertailun jälkeen valitsin OE-mallin vaikka se oli kaksi kertaa kalliimpi (119€), pallonivelen kumin lukitusrenkaat oli OE-mallissa jämäkämmät ja korinpuoleinen kumipusla vaikutti paremmalta.
Voi olla että että tarvikemallikin oli ollut ihan yhtä hyvä mutta näillä nyt mennään kohti uusia haasteita ....
Oikean puoleisen alatukivarren (se valurautainen) alapallo oli käynyt väljäksi.
Uusi Motonetistä (kun KL ei ole lauantaina auki), vaihto noin tunnin homma ja taas rokkaa.
Motonetissä oli muuten tarvike- ja OE -malli tarjolla, tiskillä tekemäni pikavertailun jälkeen valitsin OE-mallin vaikka se oli kaksi kertaa kalliimpi (119€), pallonivelen kumin lukitusrenkaat oli OE-mallissa jämäkämmät ja korinpuoleinen kumipusla vaikutti paremmalta.
Voi olla että että tarvikemallikin oli ollut ihan yhtä hyvä mutta näillä nyt mennään kohti uusia haasteita ....
W246 B 200 BE A
W253 GLC 250 D 4-Matic
W253 GLC 250 D 4-Matic