Kaapissa odottelis H&R :än madallusjouset (40mm) asennusta.
Eli minkälainen homma on vaihtaa jouset C-sarjan mersuun( c200 B ).
Mitä joutuu purkaan ?Ovatko vakio jouset kovinki pitkät, tutustuin sen verran että aika hankala saada ujutettua normaali jousi puristimet sinne väliin...?
Kuulin että mersuihin olisi olemassa omat puristimet...onko perää?
w 202:een madallusta
Re: w 202:een madallusta
Jokos kurkkasit noita mun sivuja missä ujuttelin bilteman puristimia Viton onkaloihin... [Käyttäjätiedot ja kotisivu] Vitolla nyt ei pitäisi paljon olla yhtäläisyyttä c-sarjan kanssa, mutta vieterit ne molemmissasieppi kirjoitti:Kaapissa odottelis H&R :än madallusjouset (40mm) asennusta.
Eli minkälainen homma on vaihtaa jouset C-sarjan mersuun( c200 B ).
Mitä joutuu purkaan ?Ovatko vakio jouset kovinki pitkät, tutustuin sen verran että aika hankala saada ujutettua normaali jousi puristimet sinne väliin...?
Kuulin että mersuihin olisi olemassa omat puristimet...onko perää?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Lisää tietoa: www.skg.fi
Takajousen vaihtoon ei tarvi minkäänlaisia puristimia - alatukivarsi sisäpäästä irti ja jousi pois - uusi paikalleen.
Auto nostettuna, tietysti.
Etujousiin olisi sitten hyvä olla ne mersun omat puristimet; suosittelen korjaamoa josta ne löytyy, siellä etujousien vaihto on 10 minuutin homma eikä maksa mahdottomia.
Auto nostettuna, tietysti.
Etujousiin olisi sitten hyvä olla ne mersun omat puristimet; suosittelen korjaamoa josta ne löytyy, siellä etujousien vaihto on 10 minuutin homma eikä maksa mahdottomia.
wiimax.fi