
W212/S212 facelift
W212/S212 facelift
Onko kellään tietoa koska nykyiseen eemeliin on tulossa facelift? Netissä näkyy joitain photoshopattuja renderöintejä mutta ei vielä tietoa ajankohdasta. Tuo E250 CDI business kiinnostaa kovasti mutta jos heti ensi vuonna on facelift tiedossa niin saatanpa miettiä jotakin muuta
.

NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
Eikös se niin ollut että mersu on yleensä esitellyt sedanin faceliftin kun malli on ollut 4 vuotta markkinoilla?
Eli tuliskos toi W212 Facelift tuossa vuonna 2013
Tämä ei oo sitte tietoa vaan ihan arvuuttelua
Eli tuliskos toi W212 Facelift tuossa vuonna 2013
Tämä ei oo sitte tietoa vaan ihan arvuuttelua

S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Re: W212/S212 facelift
Kyllä tämä aikataulu on pitänyt aika monessa perusmallissa (C, E ja S ainakin).Jupa kirjoitti:Eikös se niin ollut että mersu on yleensä esitellyt sedanin faceliftin kun malli on ollut 4 vuotta markkinoilla?
Eli tuliskos toi W212 Facelift tuossa vuonna 2013
Tämä ei oo sitte tietoa vaan ihan arvuuttelua
Re: W212/S212 facelift
Pieni facelift tuli jo. Ledivalot muuttuivat bumerangista viiruksi. Siitä erottaa hyvin 2011 mallit. Pientä säätöä näyttää tulevan vuosittain. Esim. 2009 malleissa valokytkimessä oli enemmän asentoja kuin 2010. 2011 mallit puolestaan piippaavat vilkkujen välkyttelyn ohessa keskuslukitusta käytettäessä. Varustepuolelle tulee tietysti lähes vuosittain pientä uutta kuten aktiivinen kaistavahti 2011 malleihin. Kutosdiesel ja 7G-tronic rukattiin uusiin puihin 2010 puolivälissä. Nelkkudieseleihin ympättiin 7G-tronic plus 2011, jne.
MB S500e 5/2015 (työmatka-auto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Re: W212/S212 facelift
No ei tuota kyllä kukaan muu sano faceliftiksi. Sitä paitsi ne "vanhat" L-malliset LED-valot on edelleen käytössä varusteversiosta riippuen. Muutoksia toki tulee siellä täällä kuten esimerkein kerroit.TTL kirjoitti:Pieni facelift tuli jo. Ledivalot muuttuivat bumerangista viiruksi. Siitä erottaa hyvin 2011 mallit. Pientä säätöä näyttää tulevan vuosittain. Esim. 2009 malleissa valokytkimessä oli enemmän asentoja kuin 2010. 2011 mallit puolestaan piippaavat vilkkujen välkyttelyn ohessa keskuslukitusta käytettäessä. Varustepuolelle tulee tietysti lähes vuosittain pientä uutta kuten aktiivinen kaistavahti 2011 malleihin. Kutosdiesel ja 7G-tronic rukattiin uusiin puihin 2010 puolivälissä. Nelkkudieseleihin ympättiin 7G-tronic plus 2011, jne.
Re: W212/S212 facelift
Niin, taitaa tuon AMG-sporttipaketin (on aika halpa lisuke Premium Business -paketin rinnalla) mukana tulla edelleen bumerangit, joten en vaivu epätoivoon tämän malliuudistuksen myötä
.
Se on mm. Eemelimersun kanssa vähän sama kuin taulutelevision tai tietsikan kanssa, että sen ostaa jos sitä tarvitsee/haluaa. Tottahan toki 2017 markkinoille uumoillaan jo ihan toisenlaista Eemeliä mutta odottavan aika käy pitkäksi.

Se on mm. Eemelimersun kanssa vähän sama kuin taulutelevision tai tietsikan kanssa, että sen ostaa jos sitä tarvitsee/haluaa. Tottahan toki 2017 markkinoille uumoillaan jo ihan toisenlaista Eemeliä mutta odottavan aika käy pitkäksi.
MB S500e 5/2015 (työmatka-auto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Re: W212/S212 facelift
No niin, parin BMW:n jälkeen on edessä paluu MB-leiriin. Seuraavaksi autoksi harkitsin BMW 525 XDrive Touringia sekä Audi A6 3.0 TDI Avnatia (150 kW), mutta Mersun Premiun Business tarjous vei voiton. Ja tällainen sieltä sitten tulee:
MB E250 CDI T 4Matic premium business
- Palladium hopea
- AMG paketti
- Comand online
- Peruutuskamera
- Harman Kardon Logic7
- Nahkapenkit, musta (ainoa vaihtoehto nahoista AMG-paketissa), valkoiset tikkaukset
- USB-liitäntä
- Suksipussi
Premium busineksessahan on vakiona:
- Avantgarde/Elegance varustelu
- ILS valot
- Parkkitutkat
- Webasto
- Suurempi polttonestesäiliö
- Monisäätöiset etuistuimet (taitaa vaan AMG-paketin urheiluistuimet korvata tämän)
Eli kun laskin vastaavat varusteet kilpailijoille, olivat ne 7000-8000 euroa kalliimpia. Lisäksi S212:n tavaratila on todella iso, mikä on iso bonus mökkireissuja ajatellen. AMG-paketilla auto oli todella jämäkkä ja jopa epämersumaisen urheilullinen ajaa. Mielestäni vakioalustainen F10 jäi selvästi jälkeen (F10:een ei saa nelivedon kanssa urheilualustaa, huom!).
Ei malttaisi odottaa maaliskuuhun saakka...
MB E250 CDI T 4Matic premium business
- Palladium hopea
- AMG paketti
- Comand online
- Peruutuskamera
- Harman Kardon Logic7
- Nahkapenkit, musta (ainoa vaihtoehto nahoista AMG-paketissa), valkoiset tikkaukset
- USB-liitäntä
- Suksipussi
Premium busineksessahan on vakiona:
- Avantgarde/Elegance varustelu
- ILS valot
- Parkkitutkat
- Webasto
- Suurempi polttonestesäiliö
- Monisäätöiset etuistuimet (taitaa vaan AMG-paketin urheiluistuimet korvata tämän)
Eli kun laskin vastaavat varusteet kilpailijoille, olivat ne 7000-8000 euroa kalliimpia. Lisäksi S212:n tavaratila on todella iso, mikä on iso bonus mökkireissuja ajatellen. AMG-paketilla auto oli todella jämäkkä ja jopa epämersumaisen urheilullinen ajaa. Mielestäni vakioalustainen F10 jäi selvästi jälkeen (F10:een ei saa nelivedon kanssa urheilualustaa, huom!).
Ei malttaisi odottaa maaliskuuhun saakka...
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
Hienon auton olet tilannut,onnittelut. Käsittääkseni nuo monisäätöistuimetkin voi valita sporttipenkkien sijaan. Tuleekos tuo jo suorilla ledeillä vaikka onkin amg-paketti? Kuten tästä käy ilmi: http://www.youtube.com/watch?v=hRluAZmKav0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W212/S212 facelift
Mitäs tommoselle paketille jää noin hintaa.. Vaimo farkku olis tarkoitus päivittää taikka tuo omassa käytössä ollut w209 tuohon w212 coupe malliin. Vaimo haluais pysyä nelivedossa..
Tiedän et ovh. hinnat löytyy Vehon sivuilta, mut en jaksa ruveta laskemaan.
Tiedän et ovh. hinnat löytyy Vehon sivuilta, mut en jaksa ruveta laskemaan.
Matala kirjoitti:No niin, parin BMW:n jälkeen on edessä paluu MB-leiriin. Seuraavaksi autoksi harkitsin BMW 525 XDrive Touringia sekä Audi A6 3.0 TDI Avnatia (150 kW), mutta Mersun Premiun Business tarjous vei voiton. Ja tällainen sieltä sitten tulee:
MB E250 CDI T 4Matic premium business
- Palladium hopea
- AMG paketti
- Comand online
- Peruutuskamera
- Harman Kardon Logic7
- Nahkapenkit, musta (ainoa vaihtoehto nahoista AMG-paketissa), valkoiset tikkaukset
- USB-liitäntä
- Suksipussi
Premium busineksessahan on vakiona:
- Avantgarde/Elegance varustelu
- ILS valot
- Parkkitutkat
- Webasto
- Suurempi polttonestesäiliö
- Monisäätöiset etuistuimet (taitaa vaan AMG-paketin urheiluistuimet korvata tämän)
Eli kun laskin vastaavat varusteet kilpailijoille, olivat ne 7000-8000 euroa kalliimpia. Lisäksi S212:n tavaratila on todella iso, mikä on iso bonus mökkireissuja ajatellen. AMG-paketilla auto oli todella jämäkkä ja jopa epämersumaisen urheilullinen ajaa. Mielestäni vakioalustainen F10 jäi selvästi jälkeen (F10:een ei saa nelivedon kanssa urheilualustaa, huom!).
Ei malttaisi odottaa maaliskuuhun saakka...
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: W212/S212 facelift
Kiitoksia vaan!Scandiv kirjoitti:Hienon auton olet tilannut,onnittelut. Käsittääkseni nuo monisäätöistuimetkin voi valita sporttipenkkien sijaan. Tuleekos tuo jo suorilla ledeillä vaikka onkin amg-paketti? Kuten tästä käy ilmi: http://www.youtube.com/watch?v=hRluAZmKav0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulee suorilla ledeillä. Muita muutoksia tämän vuoden malliin on vaihdekepin siirtyminen ohjauspyörän viereen (ennen oli vissiin vain kuutoskoneissa). Lisäksi käsittääkseni AMG-ohjauspyörä on samannäköinen kolmipuolainen kuin C-sarjan AMG-paketissa. Nuo sporttipenkit tuntuivai itse asiassa niin hyviltä, että en lähde vaihtamaan niitä.
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
[quote="joskami"]Mitäs tommoselle paketille jää noin hintaa.. Vaimo farkku olis tarkoitus päivittää taikka tuo omassa käytössä ollut w209 tuohon w212 coupe malliin. Vaimo haluais pysyä nelivedossa..
Tiedän et ovh. hinnat löytyy Vehon sivuilta, mut en jaksa ruveta laskemaan.
N. 82 kEur siitä taisi tulla. Nyt on myös Audi laittanut business-paketin kolmilitraisiin dieseleihin, siihen kuuluu mm. ilmajousitus ja parkkitutkat, eli tulee vähän lähemmäksi MB:tä, mutta siltikin tuo MB:n premium business on parempi ja kattavampi, varsinkin kun kalliita lisävarusteita saa kylkeen selvästi halvemmalla (mm. AMG-paketti 1500,00, Comand online 1800,00).
Tiedän et ovh. hinnat löytyy Vehon sivuilta, mut en jaksa ruveta laskemaan.
N. 82 kEur siitä taisi tulla. Nyt on myös Audi laittanut business-paketin kolmilitraisiin dieseleihin, siihen kuuluu mm. ilmajousitus ja parkkitutkat, eli tulee vähän lähemmäksi MB:tä, mutta siltikin tuo MB:n premium business on parempi ja kattavampi, varsinkin kun kalliita lisävarusteita saa kylkeen selvästi halvemmalla (mm. AMG-paketti 1500,00, Comand online 1800,00).
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: W212/S212 facelift
Matala kirjoitti:No niin, parin BMW:n jälkeen on edessä paluu MB-leiriin. Seuraavaksi autoksi harkitsin BMW 525 XDrive Touringia sekä Audi A6 3.0 TDI Avnatia (150 kW), mutta Mersun Premiun Business tarjous vei voiton. Ja tällainen sieltä sitten tulee:
MB E250 CDI T 4Matic premium business
- Palladium hopea
- AMG paketti
- Comand online
- Peruutuskamera
- Harman Kardon Logic7
- Nahkapenkit, musta (ainoa vaihtoehto nahoista AMG-paketissa), valkoiset tikkaukset
- USB-liitäntä
- Suksipussi
Premium busineksessahan on vakiona:
- Avantgarde/Elegance varustelu
- ILS valot
- Parkkitutkat
- Webasto
- Suurempi polttonestesäiliö
- Monisäätöiset etuistuimet (taitaa vaan AMG-paketin urheiluistuimet korvata tämän)
Eli kun laskin vastaavat varusteet kilpailijoille, olivat ne 7000-8000 euroa kalliimpia. Lisäksi S212:n tavaratila on todella iso, mikä on iso bonus mökkireissuja ajatellen. AMG-paketilla auto oli todella jämäkkä ja jopa epämersumaisen urheilullinen ajaa. Mielestäni vakioalustainen F10 jäi selvästi jälkeen (F10:een ei saa nelivedon kanssa urheilualustaa, huom!).
Ei malttaisi odottaa maaliskuuhun saakka...
Onnittelut, hieno ostos!
Tuo AMG alustapaketti suoraohjauksella pitäisi laittaa tehdas - perusasetukseksi, antaa hyvän ohjaustuntuman olematta kova kaupungissa mukulakivilläkään.
Vehon varustepaketit on hinnoiteltu asiakasystävällisesti nykyään... verokäytäntömme sallii virallisen maahantuojan itsenäisesti määrittää käytännössä haluamansa autoveron varustepaketeille.
Hieno juttu, jatkossa voi myös käytetty "suomiauto" olla kohtuu hyvin varusteltu... mikä ei juuri muutama vuosi sitten ollut todennäköistä vaan oli pakko katsella mieluisa käytetty auto saksasta.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Re: W212/S212 facelift
Hieno auto hienoilla varusteilla! Onneksi olkoon etukäteen!Matala kirjoitti:No niin, parin BMW:n jälkeen on edessä paluu MB-leiriin.
...
- Nahkapenkit, musta (ainoa vaihtoehto nahoista AMG-paketissa), valkoiset tikkaukset
Tuohon penkkiasiaan vielä, vaikka jo mainitsitkin että tykkäät noista urheiluistuimista: verhoiluksi toki saa myös harmaan tai beigen nahan, jos valitsee autoon 0 euron hintaan ne monisäätöiset istuimet. Nämä ovat makukysymyksiä, mutta itse halusin omaani nimenomaan nuo monisäätöistuimet sporttipenkkien tilalle. Pliisumman näköiset, mutta säädöt olivat ihan toista maata.
Re: W212/S212 facelift
Kiitos Marko_K! Sinullahan on hieno auto, odottavan aika tuntuu matelevan kun noita kuvia katseleeMarko_K kirjoitti:Hieno auto hienoilla varusteilla! Onneksi olkoon etukäteen!Matala kirjoitti:No niin, parin BMW:n jälkeen on edessä paluu MB-leiriin.
...
- Nahkapenkit, musta (ainoa vaihtoehto nahoista AMG-paketissa), valkoiset tikkaukset
Tuohon penkkiasiaan vielä, vaikka jo mainitsitkin että tykkäät noista urheiluistuimista: verhoiluksi toki saa myös harmaan tai beigen nahan, jos valitsee autoon 0 euron hintaan ne monisäätöiset istuimet. Nämä ovat makukysymyksiä, mutta itse halusin omaani nimenomaan nuo monisäätöistuimet sporttipenkkien tilalle. Pliisumman näköiset, mutta säädöt olivat ihan toista maata.

Taidan kuitenkin pitäytyä sporttipenkeissä vaikka säädöissä jää uupumaan. Mietinnän alla on vielä kesäpyöriksi 19" mallin 770 pyörät, jotka kustantavat about 1300,00 lisää. Toisaalta nuo vakio AMG-vanteetkaan eivät näytä liian pieniltä.
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: W212/S212 facelift
Marko_K kirjoitti:Hieno auto hienoilla varusteilla! Onneksi olkoon etukäteen!Matala kirjoitti:No niin, parin BMW:n jälkeen on edessä paluu MB-leiriin.
...
- Nahkapenkit, musta (ainoa vaihtoehto nahoista AMG-paketissa), valkoiset tikkaukset
Tuohon penkkiasiaan vielä, vaikka jo mainitsitkin että tykkäät noista urheiluistuimista: verhoiluksi toki saa myös harmaan tai beigen nahan, jos valitsee autoon 0 euron hintaan ne monisäätöiset istuimet. Nämä ovat makukysymyksiä, mutta itse halusin omaani nimenomaan nuo monisäätöistuimet sporttipenkkien tilalle. Pliisumman näköiset, mutta säädöt olivat ihan toista maata.
Yllättävän fiksua keskustelua waggipalstalla!
Kukaan ei muuten väittänyt combi kuplaa -70 luvulta paremmaksi, kätevämmäksi ja kestävämmäksi kuin markon uusi eemeli...
Tällä palstalla joku kohta kehuu 123: sta ylivertaiseksi...
PS. 123: nen oli aikoinaan huippua...ja on yhä luotettava klassikko mb... kuten minun mukava-ajoinen 190E
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Re: W212/S212 facelift
Tuo 770 on hemmetin hieno vanne. Olitko ajatellut tilata siis neljä kappaletta etuvanteita? Nelikkoon tuskin kannattaa noita takavanteita yrittää, kun vierimiskehässä on kuitenkin eroa.Matala kirjoitti:Mietinnän alla on vielä kesäpyöriksi 19" mallin 770 pyörät, jotka kustantavat about 1300,00 lisää. Toisaalta nuo vakio AMG-vanteetkaan eivät näytä liian pieniltä.
Itse olisin mieluusti laittanut talvirenkaillekin samat 18-tuumaiset kuin kesiksillekin, mutta en löytänyt mistään 265/35R18 koon nastarenkaita.
Pääsyin siksi tilaamaan 17-tuumaiset Avantgarden vanteet (R11), kumina 245/45R17. En vain oikein ole tyytyväinen lopputuloksen ulkonäköön. Olin ennen ostopäätöstä käynyt katsomassa valkoista farkkua noilla vanteilla ja sopi hyvin. Mutta ko. yksilö oli vakio Avantgarde ja jokin sitten omassa yksilössä AMG-korisarjan kanssa tökkii:
Re: W212/S212 facelift
Ei nyt ihan vastaava koko ole, mutta 245/40R18 on saatavilla.Marko_K kirjoitti: Itse olisin mieluusti laittanut talvirenkaillekin samat 18-tuumaiset kuin kesiksillekin, mutta en löytänyt mistään 265/35R18 koon nastarenkaita.
Re: W212/S212 facelift
Toki, mutta silloin takavanteeksikin olisi pitänyt ottaa se etuvanne. Eturenkaan kokohan on juuri tuo. Takavanne on leveämpi ja sille tuo 245/40R18 tuskin istuisi nätisti.tn62634 kirjoitti:Ei nyt ihan vastaava koko ole, mutta 245/40R18 on saatavilla.
Re: W212/S212 facelift
Veikkaan, että istuisi kuitenkin suhteellisen hyvin eikä siitä vielä mitenkään erityisen venyneen näköistä tulisi. Itselläni on vähän sama tilanne profiilikuvan kulkineessa. kesävanteilla takana kuuluu olla 245/40R17 ja edessä 225/45R17. Talvivanteilla on takanakin sama koko kuin edessä ja mielestäni kumi ei ole tyhmän näköinen tuolla leveämmällä takavanteella. Eihän se veny kuin sentin verran nimellismitaltaan sisä ja ulkoreunaan.
Re: W212/S212 facelift
4Maticissa on myös nuo vakio-AMG:t kaikki 245/40R18, eli ei saa leveämpiä taakse. Samaa mieltä, että ei oikein istu Avantgarde-pyörä silmään AMG-paketin kanssa. No, kyllä niillä talven pärjää...Marko_K kirjoitti:Tuo 770 on hemmetin hieno vanne. Olitko ajatellut tilata siis neljä kappaletta etuvanteita? Nelikkoon tuskin kannattaa noita takavanteita yrittää, kun vierimiskehässä on kuitenkin eroa.Matala kirjoitti:Mietinnän alla on vielä kesäpyöriksi 19" mallin 770 pyörät, jotka kustantavat about 1300,00 lisää. Toisaalta nuo vakio AMG-vanteetkaan eivät näytä liian pieniltä.
Itse olisin mieluusti laittanut talvirenkaillekin samat 18-tuumaiset kuin kesiksillekin, mutta en löytänyt mistään 265/35R18 koon nastarenkaita.
Pääsyin siksi tilaamaan 17-tuumaiset Avantgarden vanteet (R11), kumina 245/45R17. En vain oikein ole tyytyväinen lopputuloksen ulkonäköön. Olin ennen ostopäätöstä käynyt katsomassa valkoista farkkua noilla vanteilla ja sopi hyvin. Mutta ko. yksilö oli vakio Avantgarde ja jokin sitten omassa yksilössä AMG-korisarjan kanssa tökkii:
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
Marko_K, kerrotko vähän noista takalasien tummennuksien spekseistä. Mikä tummennus-% ja paljon maksoi? Teetitkö Veholla vai tuliko tehtaalta? Olen itsekin vähän miettinyt niiden asentamista ja auton luovutus on n. kuukauden päässä. Taitaa muuten minullekin tulla talvipyöriksi nuo 17" Avantgarde-pyörät, liisari kun on
.

NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
Toki kerron. Tummennusprosentti on 20%, hinta 350€. Teetin Koivuhaan Veholla (eivät tehneet itse, vaan käyttivät sopimuskumppaniaan) ensisijaisesti siitä syystä, että jos seuraava omistaja ei halua tummennettuja laseja, niin nuo saa pois toisin kuin tehdastummennetut lasit. Auton saatuani oli tilaisuus verrata noita tehdastummennuksiin ja olen erittäin tyytyväinen -- tehdastummennukset olivat makuuni jo liian tummat. Työjäljessä ei mitään huomauttamista -- myyjä tietää, että olen pedantti ja homma olisi mennyt uusiksi, jos olisi ollut mitään huomauttamista...Matala kirjoitti:Marko_K, kerrotko vähän noista takalasien tummennuksien spekseistä. Mikä tummennus-% ja paljon maksoi? Teetitkö Veholla vai tuliko tehtaalta?
Re: W212/S212 facelift
Jos tilaisin uuden E-sarjalaisen niin mitä minun pitäisi tilata, jotta saisin vielä lätkämailat? Näin kun tuo AMG-paketti ja E-coupe on siirtynyyt nykyisiin suoriin LED-valoihin.DBFI kirjoitti:No ei tuota kyllä kukaan muu sano faceliftiksi. Sitä paitsi ne "vanhat" L-malliset LED-valot on edelleen käytössä varusteversiosta riippuen. Muutoksia toki tulee siellä täällä kuten esimerkein kerroit.
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Re: W212/S212 facelift
Nyt kun olen noita e-coupeja saksanmaalmta katsellu niin milloin tarkemmin moottorin tehot muutttuivat tuossa 350cdi:ssä
Luulen et loppuvuodesta 2010, mut onko faktaa milloin ja milloin nuo viiruvalot tuli?
Luulen et loppuvuodesta 2010, mut onko faktaa milloin ja milloin nuo viiruvalot tuli?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: W212/S212 facelift
OK, kiitos. Täytyy ruveta kiusaamaan Vehoa asialla. En myöskään pidä liian tummenetuista laseista, joten taidan apinoida nuo sinun tummennukset jälkiasennuksena.Marko_K kirjoitti:Toki kerron. Tummennusprosentti on 20%, hinta 350€. Teetin Koivuhaan Veholla (eivät tehneet itse, vaan käyttivät sopimuskumppaniaan) ensisijaisesti siitä syystä, että jos seuraava omistaja ei halua tummennettuja laseja, niin nuo saa pois toisin kuin tehdastummennetut lasit. Auton saatuani oli tilaisuus verrata noita tehdastummennuksiin ja olen erittäin tyytyväinen -- tehdastummennukset olivat makuuni jo liian tummat. Työjäljessä ei mitään huomauttamista -- myyjä tietää, että olen pedantti ja homma olisi mennyt uusiksi, jos olisi ollut mitään huomauttamista...Matala kirjoitti:Marko_K, kerrotko vähän noista takalasien tummennuksien spekseistä. Mikä tummennus-% ja paljon maksoi? Teetitkö Veholla vai tuliko tehtaalta?
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
Ei taida enää lätkämailat olla saatavilla. Tuntuvat jakavan mielipiteet, mielestäni kuitenkin uudet suorat LEDit ovat tyylikkäämmät.D-MB kirjoitti:Jos tilaisin uuden E-sarjalaisen niin mitä minun pitäisi tilata, jotta saisin vielä lätkämailat? Näin kun tuo AMG-paketti ja E-coupe on siirtynyyt nykyisiin suoriin LED-valoihin.DBFI kirjoitti:No ei tuota kyllä kukaan muu sano faceliftiksi. Sitä paitsi ne "vanhat" L-malliset LED-valot on edelleen käytössä varusteversiosta riippuen. Muutoksia toki tulee siellä täällä kuten esimerkein kerroit.
Muuten off-topic, olin Pekingissä pari viikkoa sitten ja siellä näki W212 E260 CGI mallia pidennettynä sekä normaalina. Audi A6:ia oli aivan pirusti ja varsinkin sen pidennettyä versiota. Tuo A6 on valmistettu Kiinassa, mutta valmistaako MB Kiinassa myös E-sarjaa? E260 CGI:hin en ole muualla törmännyt
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
Jos jotain vielä kiinnostaa tuo facelift niin Auto Zeitung n.26 7.12 esitteli jotain omatekemia renderöintejä tuosta 2013 tulevasta faceliftistä. Jos pitävät paikkansa niin olisi kyllä _todella_ maltillinen uudistus. Käytännössä hieman vahvempi irvistys, voimakkaampi ja kolmiuloitteisempi grilli ja ja ihan pikkuisen kulmikkaammat valot. Jos lehti on oikeasti jäljillä niin ei näyttäisi 2012 E-sarjalainen ihan yhdessä yössä vanhentuvan.Matala kirjoitti:Onko kellään tietoa koska nykyiseen eemeliin on tulossa facelift? Netissä näkyy joitain photoshopattuja renderöintejä mutta ei vielä tietoa ajankohdasta. Tuo E250 CDI business kiinnostaa kovasti mutta jos heti ensi vuonna on facelift tiedossa niin saatanpa miettiä jotakin muuta.
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Re: W212/S212 facelift
Näin myös tuon kuvan ja erittäin maltilliseslta tuon renderöinnin perusteella face lift näytti. Sehän tulee 2013 alkupuolella, ehkä julkaistaan 2012 loppuvuodesta. Näistä premium merkeistä oikeastaan vain Audi harrastaa rajumpia face liftejä, MB ja BMW yleensä tyytyvät vain viilailemaan pieniä yksityiskohtia maltillisesti. En jäänyt siis odottelemaan face liftiä. Lisäksi AMG-paketin myötä auton ulkonäkö on muutenkin normista poikkeava.D-MB kirjoitti:Jos jotain vielä kiinnostaa tuo facelift niin Auto Zeitung n.26 7.12 esitteli jotain omatekemia renderöintejä tuosta 2013 tulevasta faceliftistä. Jos pitävät paikkansa niin olisi kyllä _todella_ maltillinen uudistus. Käytännössä hieman vahvempi irvistys, voimakkaampi ja kolmiuloitteisempi grilli ja ja ihan pikkuisen kulmikkaammat valot. Jos lehti on oikeasti jäljillä niin ei näyttäisi 2012 E-sarjalainen ihan yhdessä yössä vanhentuvan.Matala kirjoitti:Onko kellään tietoa koska nykyiseen eemeliin on tulossa facelift? Netissä näkyy joitain photoshopattuja renderöintejä mutta ei vielä tietoa ajankohdasta. Tuo E250 CDI business kiinnostaa kovasti mutta jos heti ensi vuonna on facelift tiedossa niin saatanpa miettiä jotakin muuta.
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
Marko_K, kysyisin vielä webastosta. Onko toiminut hyvin kylmillä keleillä, ei mitään akun hyytymisongelmia? Onko autoon asennettu erikoisakku webastoa varten? Katselin tuota BMWforumia ja siellä on F1x omistajat vihaisia kuin ampiaiset, sillä kovilla pakkasilla tuntuu Bemu antavan akkuherjoja jatkuvasti. Siellä oltiin sitä mieltä, että ainakaan BMW:ssä ei voi webastoa käyttää vakioakun kanssa.
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Re: W212/S212 facelift
4-matic ei nastarenkaita kaipaa !!!tn62634 kirjoitti:Ei nyt ihan vastaava koko ole, mutta 245/40R18 on saatavilla.Marko_K kirjoitti: Itse olisin mieluusti laittanut talvirenkaillekin samat 18-tuumaiset kuin kesiksillekin, mutta en löytänyt mistään 265/35R18 koon nastarenkaita.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK