w201 virtalukko
w201 virtalukko
Elikkä kävi hullusti ja sain kadotettua virtalukon avaimet enkä ollut fiksuna teettänyt mitään vara-avaimia.Auton sisään pääsee kuitenkin koska oven lukoille oli eri avaimet viime vuotisen virtalukon vaihdon takia.Kysymys kuuluukin että onko lukkopesissä mitään tunnistuskoodia tai mitään millä pystyisi teettämään virtalukkoon käyvän avaimen vai onko ainut vaihtoehto ostaa kokonaan uusi lukkopesä? Auto on -84 w201 diesel.
Re: w201 virtalukko
mun mielest ei oo mitään koodia.... ja sunhan pitää saada avain jostai että saat sen virtalukon ehjänä pois....
korjatkaa jos oon väärässä

Mikäs tähän nyt tuli? PRKL!
Talvella käytössä ja kesällä projektina:
W201 -90
Kesällä käytössä ja talvella projektina:
????
Talvella käytössä ja kesällä projektina:
W201 -90
Kesällä käytössä ja talvella projektina:
????
Kyllä tuo lukko pitää saada kääntymään ns radioasentoon että saa lukkopesän pois jos ei saakäänetyä radio asentoon niin siinä on aika iso savotta
edessä kun pitää ruveta poraamaan noita haittoja pois ja moukaroimaan lukkoa
edessä kun pitää ruveta poraamaan noita haittoja pois ja moukaroimaan lukkoa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Moro,
muutama kommentti vielä - vähän niinku yhteenvedoksi...
Muutama kuva ja linkkejä toisiin samaa aihepiiriä käsitteleviin topicceihin muuten löytyy tuolta (kuvissa W124, mut systeemi on sama kaksnollaykkösessä):
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 35&start=0
T:Timo
muutama kommentti vielä - vähän niinku yhteenvedoksi...
Juuri näin, mutta jos ei ole alkuperäisen mukaisesti sarjoitettu virtalukko, niin sitten sitä ei tietenkään saa merkkiliikkeestä auton sarjanumerolla. Yleensä jos ovet ovat yhdellä avaimella ja virtalukko toisella avaimella, niin virtalukko on se ei-alkuperäinen.M.K kirjoitti:Jos on alkuperäisellä sarjoituksella oleva lukko, niin alustanumerolla saa tilattua Vehosta
Joo, ei siinä virtalukossa ole koodia kyljessä todennäköisestikään. Ja nimenomaan, vaikka olisikin, niin sitä ei saa näkyviin jos ei ota sitä lukkopesää irti. Se taas ilman avainta ei onnistu ilman, että rikkoo joko virtalukkopatruunan tai sitten sen mustan "kupin" siitä päältä.Jufo89 kirjoitti:mun mielest ei oo mitään koodia.... ja sunhan pitää saada avain jostai että saat sen virtalukon ehjänä pois....
Muutama kuva ja linkkejä toisiin samaa aihepiiriä käsitteleviin topicceihin muuten löytyy tuolta (kuvissa W124, mut systeemi on sama kaksnollaykkösessä):
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 35&start=0
T:Timo
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09