Eli, mulle on tulossa nytten 603:sen perään tuo siekkisen vahvistama 722.3, ja mahollisuutena tulis lisähinnasta muokattu turbiini. Mutta, ei oo kokemusta kun vakio-auton vakio turbiinista, niin kannattaako olla st:ssä nostetulla staalspeedillä? Kun varmaan harvoin varttia tulee ajettua, mutta saishan se paikaltaankin liikahtaa. Eniten mietityttää koneen heräävyys, että joutuuko jarrua vastaan ootella oikeen kauan, jossei oo tuo muokattua turbiinia, ja pitääkö ootella sittekki vielä?
Toinen juttu, että mites normaalissa ajossa, eli onko kierrokset turhan korkeella normaalissa matka-ajossa?
Kolomas juttu, että kulutuskin vaikuttaa omalta osaltaan, eli se kuuluisa käyttis superi olis hakusessa. Eli kumpi "toimii" paremmin?
Vastauksia ja omakohtaisia kokemuksia kiireesti kiitos...







