W140 puhallin ongelma...!!

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
jpaitala
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 68
Liittynyt: Ma 19.06.2006 20:29
Paikkakunta: Joutseno

W140 puhallin ongelma...!!

Viesti Kirjoittaja jpaitala »

Eli kyseessä 1996 W140 S420.

Puhallin & ilmastoinnin säätöpaneeli meni mykäksi soittimen irroituksen yhteydessä.
Rest toiminto ja takalasin lämmitys toimivat mutta mitään muuta ei tapahdu, eikä tällöin tietenkään ilmastointi eikä mikään muukaan sisäpuhallus toimi.
Sulakkeet on kaikki tarkistettu.

Mistä lähteä etsimään, todella ärsyttävä vika moinen.
Aivan kuin koko käyttöpaneelille ei tulisi virtaa virtalukon kautta tms...
Avatar
mwessman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ke 14.03.2007 13:46

Re: W140 puhallin ongelma...!!

Viesti Kirjoittaja mwessman »

Sinuna katsoisin että ne kaks ISOA johtokasaa on kunnossa kiinni paneelin takana. Ota vaikka irti ja laita takas kiinni. Jos ei auta, vilkaisisin sulakerasiaan..
Avatar
jpaitala
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 68
Liittynyt: Ma 19.06.2006 20:29
Paikkakunta: Joutseno

Re: W140 puhallin ongelma...!!

Viesti Kirjoittaja jpaitala »

Harvinaisen tiukassa oli paneelin irroitus vain todetakseni että johtoniput ovat kunnolla kiinni ja ehjät....
Jos jollain muulla on ollut tapana käyttää sulaketesteriä vikojen paikallistamisessa niin suosittelisin siirtymään sulakkeiden manuaaalitarkistukseen.
Itse olen käyttänyt sulaketesteriä vuosikausia eikä se koskaan ole pettänyt, mutta nyt petti. Tulipahan sitten tehtyä monen monta tuntia ns. "turhaa työtä" pelkän
palaneen sulakkeen takia... prkl.
solifre620
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: Ma 05.10.2009 22:22

Re: W140 puhallin ongelma...!!

Viesti Kirjoittaja solifre620 »

mulla lakkasi w140 lämppärin puhallin pyörimästä ja taulu pimeä, taulu käteen oikean puoleisen johtonipun liitin ei yhdistänyt kunnolla. liitin näyttää puhtaalta mutta pinnassa senverran hapettumaa että antaa häiriöö, yksitellen kunjohtoja keikuttaa niin koko masiina herää eloon.
Vastaa Viestiin