Oletteko tuoneet uudehkoja saksalaisia autoja USA:sta? Mersu ja BMW kiinnostavat.
Minulle sopivia autoja ei näytä olevan Saksassa tarjolla, USA:ssa olisi. Esim. bensamoottorinen
BMW 535 xdrive 2008 tuplaturbolla on ollut myynnissä USA:ssa, muttei Saksassa.
USA:ssa hinnat alkavat noin 25.000 taalasta ja merkkiliikkeestä alkaen 35.000 taalaa. Tuohon
kun laittaa rahdin ja kulut, tullin ja alvin, niin saadaan sama summa euroina.
Yksi tuommoinen USA-tuonti on Saksassa myynnissä, mutta musta/musta ei ole hyvä
väriyhdistelmä. Toivottu vihreä/beige on kuitenkin USA:ssa yleinen, Saksassa ei.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =148985785" onclick="window.open(this.href);return false;
Eikös noihin saksalaisiin saa sopivat paperit katsastusta varten ja tuplaksenonit saattaisivat
ehkä kelvata katsastuksessakin?
Olisiko Salon Autoagent:sta kokemuksia?
Uudehko auto USA:sta?
Uudehko auto USA:sta?
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: Uudehko auto USA:sta?
Muuttoauton olen tuonut ja yhden USA-tuontiauton Tallinnasta. Papereita pitää tosiaan olla enemmän katsastusta varten. Tarvitaan erillinen vaatimustenmukaisuustodistus. Sen saa tilattua esim. tästä firmasta: http://www.tuv.fi" onclick="window.open(this.href);return false;.
Vehokin niitä toimittaa, mutta en suosittele. Viimeksi käytin Vehoa ja homma jätettiin ensin hoitamatta ja sitten minulle valehdeltiin asian tiimoilta muutamaan kertaan. Meinasi siinä farssissa sitten katsastusaika umpeutua, eikä edes reklamaatio auttanut. Onneksi sain sieltä sitten edes yhden järkevän ihmisen kiinni ja hän hoiti asian henkilökohtaisesti. Aikaa asian hoitamiseen meni kokonaista kaksi tuntia, vaikka ensin olin tapellut toisen kaverin kanssa asiasta lähes kuukauden.
Melko kallis paperi, 450-1000 euroa mallista riippuen.
Kumpaankaan mersuun ei tarvinnut tehdä mitään muutosta. Piti vain poistaa vilkuista ne jenkeissä jatkuvasti päällä olevat valot.
Vehokin niitä toimittaa, mutta en suosittele. Viimeksi käytin Vehoa ja homma jätettiin ensin hoitamatta ja sitten minulle valehdeltiin asian tiimoilta muutamaan kertaan. Meinasi siinä farssissa sitten katsastusaika umpeutua, eikä edes reklamaatio auttanut. Onneksi sain sieltä sitten edes yhden järkevän ihmisen kiinni ja hän hoiti asian henkilökohtaisesti. Aikaa asian hoitamiseen meni kokonaista kaksi tuntia, vaikka ensin olin tapellut toisen kaverin kanssa asiasta lähes kuukauden.
Melko kallis paperi, 450-1000 euroa mallista riippuen.
Kumpaankaan mersuun ei tarvinnut tehdä mitään muutosta. Piti vain poistaa vilkuista ne jenkeissä jatkuvasti päällä olevat valot.
2004 SLK 320 Final Edition