M117 suuttimille menevien letkujen vaihtaminen?
M117 suuttimille menevien letkujen vaihtaminen?
Olisi aikeissa talvella vaihtaa pa-letkut m117 koneeseen (D-jet) kun on aika pykineen oloiset. Miteskun suuttimien "päällä" näyttää olevan sellaiset lyhyet letkunpätkät, kannattaako vaihtaa ja kuinka ne saa irti?
R129 500SL 1990
Ex. SLC 450 1975
Ex. SLC 450 1975
Re: M117 suuttimille menevien letkujen vaihtaminen?
alapäästään ne on prässätty ja se prässäys pitää rikkoa sahalla tai jotenkin muuten, jos meinaat vaihtaa ne letkun pätkät
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
Re: M117 suuttimille menevien letkujen vaihtaminen?
No siinä tapauksessa saavat olla. Niissä näkyy kyllä sellaista pientä halkeilua pinnassa. Kyseessä on kuitenkin aika lyhyet letkut, niin en usko, että ne ovat ensimmäisenä hajoamassa. Vaihtelen nuo pidemmät letkut nyt sitten ensi hätään, niin eipähän leimahda koko kulkine niiden takia.
R129 500SL 1990
Ex. SLC 450 1975
Ex. SLC 450 1975
Re: M117 suuttimille menevien letkujen vaihtaminen?
Ala mene sahailemaan niita niita pelti holkkeja vaan ota suuttimet irti ja poltat ne letkun tyngat ja kaivelet ne sielta valista pois.
Putsailet hyvin ja rasvan avulla tyontelet uudet letkunpatkat sinne paikoilleen. eipahan tarvitse letku klemmareiden kanssa ruveta rapeltamaan. Ja kylla vaihtaisin ne "nysat" ihan ensimmaiseksi, silta ne on korpuksi mennyt. Koputtele sitten kumimurut pois niista suuttimista.
Putsailet hyvin ja rasvan avulla tyontelet uudet letkunpatkat sinne paikoilleen. eipahan tarvitse letku klemmareiden kanssa ruveta rapeltamaan. Ja kylla vaihtaisin ne "nysat" ihan ensimmaiseksi, silta ne on korpuksi mennyt. Koputtele sitten kumimurut pois niista suuttimista.
" EP-90 Tosimiehen partavesi"