Mika.T kirjoitti:murkula_ kirjoitti:Tekniikkakokoonpano tulee Off Road Use Only

ja kovin suuriin nopeuksiin sillä ei tarvitse / voi päästä.
Miten vaikuttaa jos jätän tuon pumpun kyljessä olevan alipainemodulaattorin kokonaan pois?
Mitä tapahtuu jos annan laatikolle alipaineen suoraan alipainepumpulta?
Mitä tapahtuu jos annan laatikon olla ilman alipainetta?
Kiitoksia vastauksista etukäteen.
Laatikko säätää kaasun asennon (=säätimen antaman alipaineen) mukaan vaihtojen terävyyttä.
Eli ilman alipaineita laatikko vaihtaa kuin manuaalilla töksäyttäen ja suoralla alipaineella laatikko vaihtaa pintakaasulla todella sievästi ja luistaa hervottomasti jos kovalla kaasulla lootalle menee täys alipaine.
Eli mukavuuden takia laita vaan se syöttöpumpun kyljessä oleva säädin toimintaan.
Sitten vaijerin pituuden säädöllä voi säätää vaihtokohtia.
Kiitoksia! Tämä selvensi jo paljon. Täytyy kokeilla ilman sitä mutikkaa ensin miltä vaikuttaa.
Hommataan sellainen pumppuun jos alkaa tuntumaan liian terävältä.
Kuinka terävä tökkäisy on jos ei saa alipainetta? Kuin pesäpallomailalla selkään vai? ( Joo tiedän että se on vähän paha tässä selittää )
Mutta testaan jokatapauksessa
Luulen että tässä härvelissä jota teen se ei ole ainoa epämukavuustekijä
Tuossa linkki jos joku haluaa pällistellä ->
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=86775" onclick="window.open(this.href);return false;