ihan kun tähtikanta kuten 124 vetarissa mutta toi m10 avain on liian iso ja m8 liian pieni, saakos siihen väliin jotain
vai onko toi joku ihan oma "oz-avain"

just, eihän noi vanteetkaan ollu noin kalliitnj^ kirjoitti:on muuten halpaa kun makkara.
no tässä vanteessa ei tarvi hylsyä kun ton ruuvin kanta on "naaras"Jukka L. kirjoitti:Juu vaatii tuon spesiaalihylsyn tuo purku.
joo eikä oo muttereitakaan vaan ruuvin vastakierre on siinä vanteen kehässä, vai mikä se onJukka L. kirjoitti:vaihdoin mutterit normaaleihin kuusiomuttereihin.

nj^ kirjoitti:Liekö sitten ATS:t? Ite en ole törmännyt koottaviin ja leveisiin atseihin, mutta en minä nyt mikään vanne guru olekkaan

voisin vaikka ostaa ton sulta jos et sitä tarvi tai jos tarviit niin palautuu taatusti omistajalle, pistä puh.numerosVästi kirjoitti:Minun naarasmallin hylsyt on lainassa tällä hetkellä jossain äänekoskella, ja ei ole herran puh. numeroa tallella. Mutta tuo kymmenkantainen urosmallin avain on kyllä vielä minulla ja joutaa lainaan (pieni korvaus) jos sen vain vannoo palauttavansa.

noi linkin vanteet on nyt menossa tuplaturbo secciiin riftinki käyttööön,en oo vilkassu onko oikeesti kooottavat vai ei....johtajaahonen kirjoitti:Tuuminkin et ihan hyvät vanteet kun entinnen omistaja soitti vuoden päästä ja halus ostaa väkisin takasin.. Omista en saa kuvia ja ton kuumosempaa linkkiä en osaa tänne laittaa vastaavista http://www.nopokemonshit.com/t3772-mb-v ... -85-10-ats" onclick="window.open(this.href);return false; Puolissa olevat lätkät on mulla keltaset ja valmistettu muistaakseen -99 tai 200, huulta taitaa mulla olla vähän enemmän tierä sit..