4-veto sprintterin tekniikasta kysymyksiä
4-veto sprintterin tekniikasta kysymyksiä
Osui silmiin 1998-mallin sprinter 210, 4-vedolla vielä. Kone on 2,3 diesel, 74kw versio, onko noissa ollut miten murheita, ilmeisesti kansipahvin joutuu jossain vaiheessa laittamaan, miten ton nelivedon kanssa onko tietoa kestääkö miten? Autolla on ajettu 275tkm ja olisi ruosteeton peli, mikä on jonkunlainen ihme jo sekin. Onko minkälaisia tyyppivikoja tuossa mallissa ollut?
W 202 C 180 -98
EX-W 210, 290 TD 1997
EX-W 210, 290 TD 1997
Re: 4-veto sprintterin tekniikasta kysymyksiä
Harmaa muistikuva että parinvuoden sisällä joku kyselly Keravalta samaa asiaa... tulikohan siihen viestiketjuun vastauksia...
Onko siitä tarkoitus rakentaa Kaskelas joku offroad auto?
Onko siitä tarkoitus rakentaa Kaskelas joku offroad auto?
Re: 4-veto sprintterin tekniikasta kysymyksiä
Mun mielestä ainakin sprintterin neliveto on jotenkin todella tyhmästi toteutettu, mitä armeijassa joskus kattelin. Jakolaatikko taitaa olla ainakin aika heikko lenkki, monesti 1. kardaani pyörii, mutta auto ei liiku...
Kait noi muuten kestää, mut sitten vaan joskus sanoo klinks?

Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Re: 4-veto sprintterin tekniikasta kysymyksiä
No ei tässä mitään vielä rakenneta kun auto on vielä Saksassa ja sillä kyselin että uskaltaako moiseen edes ryhtyä. Lähinnä olis käyttöä pakulle ja 4wd olis plussaa että saa veneen pois järvestä kun on luiska nurmikkoa ja transiitin ei kisko ilman vinssiä sitä ylös. Ja muutenkin pitäis päästä takas mersukantaan kun väyrysen myin pois. Kone on kai porattu 124d ja turbotettu lisäksi, kannen tiiviste menee jossain kohtaa 1. pytyn ja öljykanavan välistä mutta onko noissa muita heikkouksia?
W 202 C 180 -98
EX-W 210, 290 TD 1997
EX-W 210, 290 TD 1997
Re: 4-veto sprintterin tekniikasta kysymyksiä
Terve
tuo konehan on suoraruisku 2,9 sama kun 312 d rintterissä otettu vaan 100 heppaa,eli heppoja saa lisää.
Konehan on kestävä kaverin 210 ajettu 490 avaamatta
Nelivedosta ton ikäsestä ei tietoa/osat on varmasti kivenalla
Terveisin Jamppa
tuo konehan on suoraruisku 2,9 sama kun 312 d rintterissä otettu vaan 100 heppaa,eli heppoja saa lisää.
Konehan on kestävä kaverin 210 ajettu 490 avaamatta
Nelivedosta ton ikäsestä ei tietoa/osat on varmasti kivenalla
Terveisin Jamppa
Re: 4-veto sprintterin tekniikasta kysymyksiä
Koska mutuilu on vaan niin kivaa, niin jatketaan.
Hämärä ja tarkistamaton mielikuva on ainakin cdi-koneisista malleista se, että noita on ollut kiinteällä ja kytkettävällä nelivedolla myytävänä. Tuosta johtuen eroa on varmasti aika paljon jakolaatikossa jne.
Hämärä ja tarkistamaton mielikuva on ainakin cdi-koneisista malleista se, että noita on ollut kiinteällä ja kytkettävällä nelivedolla myytävänä. Tuosta johtuen eroa on varmasti aika paljon jakolaatikossa jne.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible