Terve! Kertokaas mikä vaivaa cosworthin tyhjä käyntiä.
Joskus kierrokset on 1000 ja sitten saatta yhtä äkkiä olla 1500.
Sitten yleensä risteykseen tullessa pitää varautua jo polkemaan kaasua. Kun auto haluaa sammua ei pysy käynnissä.
Ja ei tuossa cosworthin moottorissa. Näy olevan minkään laisia säätö ruuveja kun
siinä ilman putsarin vieressä se yksi ja sekin on kohdallaan. Kaikki liittimetkin on tullut käytyä läpi sillä elektroniika kontakti spräyllä.
Ei ole katalysaattori mallia.
tyhjäkäynti ongelma.
Re: tyhjäkäynti ongelma.
Eikö Kellään cossu miehellä/muilla ole mitään tietoa? Vai onko se niin vaikeesti selitetty tuohon.
Re: tyhjäkäynti ongelma.
Coswort miehiä on täällä vähän mutta eikös siinä ole ke-jetti.eli samat vian etsinnät käy myös siihen.
Kato tyhjäkäynti motti,putsaa.Katsele ilmavuotoja.Oiskohan siinä kumikaukalo ruiskun alla kuin m102 :ssa.katso myös kaasuvivusto että se palautuu hyvin takaisin.
Kato tyhjäkäynti motti,putsaa.Katsele ilmavuotoja.Oiskohan siinä kumikaukalo ruiskun alla kuin m102 :ssa.katso myös kaasuvivusto että se palautuu hyvin takaisin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: tyhjäkäynti ongelma.
Ei sitä yj-relettä kannata heti mennä ostamaan kannataa avata rele ja tinata liitokset uudelleen jos kolvi pysyy käsissäwantti22 kirjoitti:Ylijännite rele 30e KL-vara-osat.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: tyhjäkäynti ongelma.
Onko se heti siinä akun takana oleva musta mötykkä? Sekö pitää aukasta ja tinata vai miten tapahtuu?