missä vika vois olla kun kaasupoljinta painettaessa kuuluu vaan ökinää kierrosten sijasta.
ökinä tulee yleensä eteen silloin kun päästää vedolta vapaalle/moottorijarrutukseen ja sen jälkeen kun painaa kaasua niin ei kun ökisee vaan(?!!?) kaasu pois ja eikun uutta kaasua niin johan toimii....joskus joutuu jopa kolmannen kerran painamaan että tokenee.
MB 190E 2,3 -92
ei ota kierroksia
Siis nykii kiihdytettäessä?
Entä tasakaasulla?
Tyhjäkäynti minkälaista?
Onko sytytystulpat vaihdettu koska? Tai muuta moottoripuolen huoltoa?
Tuollanen vikahan voi johtua:
Tulpista
Tulpanjohdoista
Virranjakajan kansi ja pyörijä
Ruiskun suuttimista
Ruiskun määräjakajasta
Ruiskun ilmamäärämittarista
ECU boksista
Joten vika mahdollisuus lista on pitkä.
Kokeile haku toimintoa sieltä löytyy aikapaljon kuvauksia vioista ja
korjauksista.
Kokeile vaikka hakusanaksi Nykii kiihdytettäessä.
Entä tasakaasulla?
Tyhjäkäynti minkälaista?
Onko sytytystulpat vaihdettu koska? Tai muuta moottoripuolen huoltoa?
Tuollanen vikahan voi johtua:
Tulpista
Tulpanjohdoista
Virranjakajan kansi ja pyörijä
Ruiskun suuttimista
Ruiskun määräjakajasta
Ruiskun ilmamäärämittarista
ECU boksista
Joten vika mahdollisuus lista on pitkä.
Kokeile haku toimintoa sieltä löytyy aikapaljon kuvauksia vioista ja
korjauksista.
Kokeile vaikka hakusanaksi Nykii kiihdytettäessä.
S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
siis tukehtuu
ei nyvi eikä ryvi vaan ökisee
eli kun kaasua painaa niin ei ota yhtään kierroksia ja jos kaasua ei vähennä niin varmasti pysähtyy ja sammuu eli `ökisee´ vai mikä lie sopivampi ilmaisu siihen että asia tulis selväksi.
tulpat ja ilmanputsari vaihdettu äskettäin. ja vika on ollut jo ennen niitä.
mut kuitenkin kun kaasun nostaa ja laittaa uusiksi niin johan lähtee....kolmannella kerralla viimeistään

eli kun kaasua painaa niin ei ota yhtään kierroksia ja jos kaasua ei vähennä niin varmasti pysähtyy ja sammuu eli `ökisee´ vai mikä lie sopivampi ilmaisu siihen että asia tulis selväksi.
tulpat ja ilmanputsari vaihdettu äskettäin. ja vika on ollut jo ennen niitä.
mut kuitenkin kun kaasun nostaa ja laittaa uusiksi niin johan lähtee....kolmannella kerralla viimeistään

tarkistappa se kaasuvivustossa ilmanputsarin alla oleva mikrokytkin.. mulla se tekee niin että jos sitä nappia pitää käsin pohjassa ja painaa kaasua niin kone ei nosta kierrosia kuin noin 1500kierrokseen ja pätkii niin pirusti... voi olla että se mikrokytkin jumiutuu välillä kiinni asentoon ja ei anna nostaa kierroksia.. se kyktin haistelee milloin koneen pitäisi olla tyhjäkäynnillä ja silloin jos painaa kaasua niin ruiskun ohjaus ei tiedä mitä tehdä... 
