moi vaan olen uusi mersun omistaja ja halu vähän patantaa noita ieniä vikoja kulumisia
mersu w211 03 automaati miten vaihdan tuon valitsimen suojapussin olisiko ohjeita kuvia?
lähteekö se krominen rinkula nostamalla vai itse pussi sieltä reunoilta?
vaihdekepin suojapussi
-
- Mersumies
Re: vaihdekepin suojapussi
Vanhemmassa w210 mallissa suojapussi lähti kehyksineen keskikonsolista vaihdekepin nuppi mukaanluettuna.tjmj kirjoitti:moi vaan olen uusi mersun omistaja ja halu vähän patantaa noita ieniä vikoja kulumisia
mersu w211 03 automaati miten vaihdan tuon valitsimen suojapussin olisiko ohjeita kuvia?
lähteekö se krominen rinkula nostamalla vai itse pussi sieltä reunoilta?
Itse nuppi oli kepissä kiinni muovisella lukitusmutterilla.
Hintaa tuolle Mercedeksen kelvottomalle komponentille, jota ei mihinkään muuhun autoon käytännössä tarvitse vaihtaa, kertyi noin 200€ tarvikeliikkeessä.
Huuto.netissä joku myy noita vaihdekepin suojapusseja 15 - 30 eurolla ja väittää niitä vielä nahkaisiksi. Hyvää palautetta näkyy saaneen, ehkä ovat ihan kelvollisia suojapusseja.E200kompressor kirjoitti:Hintaa tuolle Mercedeksen kelvottomalle komponentille, jota ei mihinkään muuhun autoon käytännössä tarvitse vaihtaa, kertyi noin 200€ tarvikeliikkeessä.
W211 E200CDI (2008)
Ex: S202 C220D (1997)
Itse ostin kl-varaosista kylläkin sellaisen muovisen pussin ja nykyään ei enää kehys pidä pakettia kolossaan eli kannattaa ostaa tai ainakin ostaessa kysyä että saa nahkaisen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
no niin nyt on tilattu pussi huutonetistä hintaan 18e+8e vieläkö saisi tietää lähteekö tuo krominen laippa tuosta kepin juuresta ehjänä irti onko kellään kokemusta?atlas kirjoitti:Itse ostin kl-varaosista kylläkin sellaisen muovisen pussin ja nykyään ei enää kehys pidä pakettia kolossaan eli kannattaa ostaa tai ainakin ostaessa kysyä että saa nahkaisen.
Miten itse pussi (nahkainen tai muovinen) on kiinni ylhäältä vaihdekepin nupissa ja alhaalta muovilevyssä? Onko se vain jotenkin puristuksissa, vai tarvitaanko siihen kiinnikkeitä? Tuosta videosta se ei näytä selviävän.
W211 E200CDI (2008)