w116 APA-700
w116 APA-700
Onko kellään tietoa ko. yksilön nykyisestä omistajasta tai onko peräti jollain forumilaisella. Tämä 280s automaatti vuodelta -78 oli isäni käytössä vuodet 1984-2000 ja löysin materiaalia joka saattaisi jopa kiinnostaa auton nykyistä omistajaa.
Re: w116 APA-700
Moi,
valitettavasti ei mulla ole vastausta esitettyyn kysymykseen, mutta aihe on mielenkiintoinen. Fiksu ajatus muuten tarjota löytynyttä materiaalia; toivottavasti omistaja löytyy!
Siksi mun vaan piti kirjoittaa, että itsekin aikoinaan tuota kyseistä autoa olen (ihaillen) bongaillut. Silloin kun olin kankaanpääläinen pikkupoika ja nuorukanen. Nykyään en ole kankaanpääläinen enkä nuorukainen...
Siihen aikaan Kankaanpäässä pyöri toinenkin musta W116, jonka rekisteri oli alkuosaltaan samankaltainen: AKA-... Mutta vain tässä tämän topicin autossa oli lipputelineet etulokasuojissa; sehän oli jotain aivan ihmeellistä silloin.
No joo, eipä siinä sen kummempia kuin onnea etsintään!
valitettavasti ei mulla ole vastausta esitettyyn kysymykseen, mutta aihe on mielenkiintoinen. Fiksu ajatus muuten tarjota löytynyttä materiaalia; toivottavasti omistaja löytyy!
Siksi mun vaan piti kirjoittaa, että itsekin aikoinaan tuota kyseistä autoa olen (ihaillen) bongaillut. Silloin kun olin kankaanpääläinen pikkupoika ja nuorukanen. Nykyään en ole kankaanpääläinen enkä nuorukainen...
Kokeilepa tekstata: AF apa-700 numeroon 16400.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
Joo se AKA oli muuten samanlainen mutta manuaali. APAn lipputeline oli peruja sen aiemmasta käytöstä, sehän oli entinen diplomaattiauto.Nozki kirjoitti:Moi,
Siksi mun vaan piti kirjoittaa, että itsekin aikoinaan tuota kyseistä autoa olen (ihaillen) bongaillut. Silloin kun olin kankaanpääläinen pikkupoika ja nuorukanen. Nykyään en ole kankaanpääläinen enkä nuorukainen...Siihen aikaan Kankaanpäässä pyöri toinenkin musta W116, jonka rekisteri oli alkuosaltaan samankaltainen: AKA-... Mutta vain tässä tämän topicin autossa oli lipputelineet etulokasuojissa; sehän oli jotain aivan ihmeellistä silloin.
Tätä kokeillaan vasta myöhemmin. Tuolla materiaalilla taitaa olla merkitystä lähinnä harrastajalle ja eikös suomen kaikki harrastajat ole forumilaisiaTimo L. kirjoitti:Kokeilepa tekstata: AF apa-700 numeroon 16400.
-
touhottaja
- Mersumaanikko

Ei ollut, se oli musta. Muutama vuosi sitten se kyllä taisi pyöriä siellä touhottajan nurkilla ja silloin se oli nettiautossa myynnissäkin.
Julkista tietoa. Väliviita Jarmo Hallituskatu 14 as 32 35800 Mänttä P. 0453469504
-
touhottaja
- Mersumaanikko

jaa se, on se täällä vielä ja samalla tyypillä, tartteeko sannoo miehelle jotain viestiä 
mullon pelkkiä romuja vaan
Ahaa, sitä ei silloin myytykään. Taidanpa soitella Jarmolle kun tässä kerkiän.
Nozki kirjoitti:Moi,
Siksi mun vaan piti kirjoittaa, että itsekin aikoinaan tuota kyseistä autoa olen (ihaillen) bongaillut. Silloin kun olin kankaanpääläinen pikkupoika ja nuorukanen. Nykyään en ole kankaanpääläinen enkä nuorukainen...Siihen aikaan Kankaanpäässä pyöri toinenkin musta W116, jonka rekisteri oli alkuosaltaan samankaltainen: AKA-... Mutta vain tässä tämän topicin autossa oli lipputelineet etulokasuojissa; sehän oli jotain aivan ihmeellistä silloin.
Jotensakin tuo AKA kilpi itellekkin jäänyt jostain mieleen, varmaankin saman ässän täällä lapsena nähnynnä ja ihmetellynnä..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06