Otin tänää projektiksi oikean etupyöränlaakerin kiristyksen. Vaikein työvaihe tässä projektissa olikin varmaan rasvakupin irroitus ja lukitusmutterin kaukaisu, koska työkalut oli vähän rajalliset. Mutta sitten itse asiaan.. eli alkaako laakeri vetelemään jo viimeisiä, kun tuolla laakerin ympärillä (tarkemmin klo 5) on tuollaista tummentumaa? Mitää erityistä rohinaa siitä ei vielä kuulu.
Täytyy kyllä sanoa näin lopuksi, että komeen väriset on nuo Mesen rasvat salamavalon loisteessa
ei kai näitä laakereita kuulu ees kiristää? siellähän pitäs olla tosiaan jopa välystä ja sormivoimat on just sopiva voima mikä sitä pitää kiinni? Vai onko näis uudemmissa muka eri tyyli ku vanhois?
Nostetaan vähän aihetta ylös, kerta läheltä menee!
Eli pystyykö kotioloissa vaihtamaan etupyörän laakerin "suht helposti"?
Eli missä tulee ekat kompastuskivet? Erikoinen ulosvedin tms?
Kaikki vinkit tervetulleita!
teinitähti kirjoitti:Nostetaan vähän aihetta ylös, kerta läheltä menee!
Eli pystyykö kotioloissa vaihtamaan etupyörän laakerin "suht helposti"?
Eli missä tulee ekat kompastuskivet? Erikoinen ulosvedin tms?
Kaikki vinkit tervetulleita!
Vähän myöhässä, mutta pystyy vaihtamaan. Riippuu tietenkin kotioloista... ja prässi olisi tietenkin varmin tapa. Vanha laakeri lähtee lyömällä pihalle taltan tai tuurnan avulla. Uusi laakeri pakkaseen ja napa lämpimäksi, niin sujahtaa hienosti paikalleen.