Eli on tällänen mysteeri että,kun auto on ajettu lämpimäksi tai melkeen lämpimäksi niin kun sen sammuttaa ja käynnistää niin starttaa tavallista pidempään. Aina on kuitenkin käynnistynyt (kop kop). Mikäköhän mahtaa olla vialla?
Niin ja tosiaan kylmänä käynnistyy aina heti ja nätisti.
Niin ja auto on w202 c220 diesel.
C220D pitkä starttaus lämpimänä
C220D pitkä starttaus lämpimänä
Mukavaa kun kesälläkin on liukasta ;-),200D
Re: C220D pitkä starttaus lämpimänä
Kulunut moottori ei nosta painetta lämpöisenä...
Voi toki olla ilmavuotoakin, mutta jos pelkästään lämpöisenä sahauttaa, niin...
Voi toki olla ilmavuotoakin, mutta jos pelkästään lämpöisenä sahauttaa, niin...
Re: C220D pitkä starttaus lämpimänä
Hehkuille lämpötilatietoa antava anturi rikki? Helpoin testata, kun nappaa vaan anturista johdon irti. Joku muu voisi kertoa, missä tälläinen anturi sijaitsee.
Vanhemmissa VAG-dieseleissä em. ihan tavallinen vika, ettei lähe lämpimänä käyntiin, ku ei hehkuta yhtään.
Vanhemmissa VAG-dieseleissä em. ihan tavallinen vika, ettei lähe lämpimänä käyntiin, ku ei hehkuta yhtään.
Multivan Tdi
Ex: Octavia 1.6 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: E320 CDI (210.226)
Ex: Megane 1.9 dTi
Ex: 260 E (124.026)
Ex: Cordoba 1.9 Tdi
Ex: Polo 1.3i
Ex: Jetta 1.6 Tdic
Ex: 80 1.6 d
Ex: Octavia 1.6 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: E320 CDI (210.226)
Ex: Megane 1.9 dTi
Ex: 260 E (124.026)
Ex: Cordoba 1.9 Tdi
Ex: Polo 1.3i
Ex: Jetta 1.6 Tdic
Ex: 80 1.6 d
Re: C220D pitkä starttaus lämpimänä
No autolla on ajettu alle 200tkm eli en oikein usko et kone olis loppu
Tämä anturi vois olla yks paikka tietysti,mutta tosiaan missäköhän sijaitsee?vai onko muita veikkauksia vian syyksi?

Tämä anturi vois olla yks paikka tietysti,mutta tosiaan missäköhän sijaitsee?vai onko muita veikkauksia vian syyksi?
Mukavaa kun kesälläkin on liukasta ;-),200D
Re: C220D pitkä starttaus lämpimänä
Ainakin lankussa on siinä imusarjan alla kannessa kiinni.jd-mies kirjoitti:No autolla on ajettu alle 200tkm eli en oikein usko et kone olis loppu![]()
Tämä anturi vois olla yks paikka tietysti,mutta tosiaan missäköhän sijaitsee?vai onko muita veikkauksia vian syyksi?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103