Apua w124 300d tomaatti
Apua w124 300d tomaatti
Kaverin auto alko temppuilee 100-120 kun tulee vauhtia niin sähköt alkaa temppuilemaa abs valo syttyy ekana ja sitten kierros mittarissa laskee kierrokset, auton kierrosten pysyessä samana. Kierrokset jos laskee iha loppuu nii autosta katoo kaikki kulkeminen eikä kick downista tapahtu mitään.. Kun vauhtia laskee 40asti niin valot (abs ja muut) sammuu ja auto toimii taas normaalisti. Missä vika? Epäselvää tekstiä mutta toivottavasti joku ymmärsi.
No mikä ettei jos halvalla saa.
666 on ehkä saatana, mutta 606 on kuningas
666 on ehkä saatana, mutta 606 on kuningas
Re: Apua w124 300d tomaatti
Pallokala kirjoitti:Kaverin auto alko temppuilee 100-120 kun tulee vauhtia niin sähköt alkaa temppuilemaa abs valo syttyy ekana ja sitten kierros mittarissa laskee kierrokset, auton kierrosten pysyessä samana. Kierrokset jos laskee iha loppuu nii autosta katoo kaikki kulkeminen eikä kick downista tapahtu mitään.. Kun vauhtia laskee 40asti niin valot (abs ja muut) sammuu ja auto toimii taas normaalisti. Missä vika? Epäselvää tekstiä mutta toivottavasti joku ymmärsi.
Oudot on oireet mutta yksi mahdollisuus on. Jos akku on lähes tyhjä on mahdollista tuo kuvailemasi oire. Eli jos akku on lähes tyhjä ja laturin liukurenkaat loppu alkaa hiili hypätä liukurenkaalla sillä seurauksella että lataus loppuu ja kohta siis virtakin. Kun moottorin kierrokset laskee lataus alkaa pelaamaan ja sähkötkin palaa takaisin.
Omalle kohdalle on kerran käyny justtin tuo et laturin hiilet alkaa hyppimään kierroksilla valot himmenee. Kun kierrokset laskee latausjännitekkin nousee jne.
Eli mittaa latausjännite kierroksilla kun päällä on valot ja puhallin. Jos latausjännite laskee alle 13V kierrosten noustessa homma lie on kokolailla selvä?
Nyt myynnissä kohtuuhinnalla tämä https://www.nettimoto.com/polaris/ranger/3156661