Do diin, näinhän tässä on taas polte kova! Toissa-kesänä hukkasin yhden ex-harraste autoni pois(300CE-24,-91) ja vähän se jäi kaivelemaan mieltä kun se vaan oli kertakaikkiaan niin HELVETIN hyvä

Auton ikä ei näkynyt oikeastaan missään ja auto oli todella mahtava ajaa yms... No mut nyt olen silmäillyt pitkin maita ja mantuja itselleni "uutta" coupea ja hinnathan näyttävät tällä hetkellä olevan aika pohjissa ja tästä ne eivät enään varmastikkaan tipu=) No joo, oikeestaan aivan sama koska tämä tulevaisuuden CE on ja pysyy loppuun asti mukanani! Kun aika minut joskus jättää niin auton jätän sitten kummitytölleni kunhan ensin "aivopesen" hänestä merkki-uskollisen
C124 taitaa olla yksi ajattomimpia mercedeksen korimalleja mitä minä olen omistanut! Ja ainakin silmääni auto on edelleenkin todella kaunis/ nätti!
Nyt tässä elellään toivossa että itselle löytyisi joku todellinen "helmi" ja saahan autossa toki jotain pienen pieniä virheitä olla koska alkaahan 124:set olemaan jo aika iäkkäitä autoja!
Joskus muinoin kun edellisen coupeni hommailin(joka tuli minulle vähän vahingossakin) niin sydänhän siinä meni mukana

Tosiaan, vahinko! Tarina meni suunnilleen näin... Soittelin yhdelle tyypille joka toi saksasta työkseen autoja ja tarkoituksena oli tuoda SEC joko 500 tai 560:nen. Katsoin saksan tarjontaa ja muutama hyvä yksilö löytyikin! No juu, ilmoittelin autot diilerille ja hän lupasi laitella kuvia ja infoa kyseisistä autoista, mutta miten kävikään

Eipä kuulunut tyypistä mitään

Ei kuulunut ei mutta tämän diilerin kotisivuilla oli toinen kyseisistä autoista myynnissä viikko sen jälkeen kun ilmoitin autojen paikat tälle myyjälle, silloin vähän harmitti
No mutta sen jälkeen löysin oman helmeni nettiauton kautta=)