Mitäs se tuo M110 kestää ahtoja ja vääntöä sorvatuilla männillä, muuten vakiohilppeillä?
Tuolla tallissa on jo monta vuotta maannu tuo W126 280SE, josta ihan muutama tkm taaksepäin remppasin koneen. Kävi mielessä, joskos nakkais K-Jetin P-Koreaan (aiheuttanee vähiten haittaa siellä?) ja Mega sais tulla hoitelemaan sekä bensansyötön ja sytkän. Jakaja hiiteen ja hukkakipinää ilmoille, triggeröinti kampuralta. Hengitysvaikeuksiin apu tulis tietysti yhdeltä riittävän isolta(Hx40 tms) turbolta.
Korin laittelu kesken, uudet ovet odottelee varaosa-autossa ja etulokasuojat pitää uusia, takakaaret tuli jo vaihdeltua ja muuten auto on fiksussa kunnossa. Oishan se hauskan arvaamaton herrasmieskärry, kuormajousilla ja 15" pyörillä, tottakai.
M110 kesto ahdettuna
M110 kesto ahdettuna
MB S211 E320CDI Avantgarde -04
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
MB W126 280SE -83
MB W126 240SD -80 korinvaihtovaraosa-auto
Ex MB W123 300D -83 1525000 km
Sekä liuta italialaisia harrasteromuja.
haaveena:
MB W126 560SEL
Re: M110 kesto ahdettuna
http://www.youtube.com/watch?v=fwbGBHjIEJU" onclick="window.open(this.href);return false;
M110 2.8 DOHC K-Jetronicilla
Eaton M90 remmiahdin 1 bar ahdoilla
Vesi-ilma -välijäähy omalla nestekierrolla, riittää isommillekin tehoille!
R-Koneistus 280 nokat "AMG Style"
Avarrettu kanavat
2.5" rööri edestä asti 1 vaimentimella, härskit äänet.
Öljynjäähdyttimet askille ja motille
Sähköflekti
Iso syyläri
Läpikäyty automaattiloota, vaihtaa aika äkäseen ja kestää polkea.
Tiuha perä ja kumpikin pyörä sutii.
Tehoa hieman yli 300hp ja vakioruisku.
Projektipuolella tästä taisi olla juttuakin. Eli eiköhän se ainakin tuon kestä
edit: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 27&t=82593" onclick="window.open(this.href);return false;
M110 2.8 DOHC K-Jetronicilla
Eaton M90 remmiahdin 1 bar ahdoilla
Vesi-ilma -välijäähy omalla nestekierrolla, riittää isommillekin tehoille!
R-Koneistus 280 nokat "AMG Style"
Avarrettu kanavat
2.5" rööri edestä asti 1 vaimentimella, härskit äänet.
Öljynjäähdyttimet askille ja motille
Sähköflekti
Iso syyläri
Läpikäyty automaattiloota, vaihtaa aika äkäseen ja kestää polkea.
Tiuha perä ja kumpikin pyörä sutii.
Tehoa hieman yli 300hp ja vakioruisku.
Projektipuolella tästä taisi olla juttuakin. Eli eiköhän se ainakin tuon kestä

edit: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 27&t=82593" onclick="window.open(this.href);return false;
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84