Moro
Olis semmonen pulma että mersu syö öljyä n. 1litran 1000km ja pitäs tietää että mikä on syynä. Puristukset mitattiin ja tulokset jakopäästä lähtien 1 pytyssä oli 11,3-11,5 bar ja muut oli sitten 10 bar. Ja kun lisättiin pyttyihin öljyä niin 1 oli se 14bar ja lopuissa 13 bar.
Eli vaikuttaako tuo miten öljyn syöntiin vai korjautuisko vika pelkillä venttiilinvarren kumien vaiholla?
Ja auto savutaa tyhjänkäynnillä ja ajossakin semmosta vaaleaa savua.
M102 2.0l öljynsyönti
Re: M102 2.0l öljynsyönti
Paljonkas on kilsoja?
Sitten jos savu ,pakkasella on vaaleaa mutta öljyn on sinistä.Käske ajaa kaverin perästä ja löysää kaasua jokunen sekunti moottorijarrutuksella ja sitten taas kaasua niin pölähtääkö sininen savu?
En tiedä voiko m102 kannentiivisteen kautta painaa öljyä pyttyyn niinkuin diesel.
Ja todennäköisesti ei sitten vuoda mistään?
Sitten jos savu ,pakkasella on vaaleaa mutta öljyn on sinistä.Käske ajaa kaverin perästä ja löysää kaasua jokunen sekunti moottorijarrutuksella ja sitten taas kaasua niin pölähtääkö sininen savu?
En tiedä voiko m102 kannentiivisteen kautta painaa öljyä pyttyyn niinkuin diesel.
Ja todennäköisesti ei sitten vuoda mistään?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: M102 2.0l öljynsyönti
Kilsoja on 377tkm.
Re: M102 2.0l öljynsyönti
Kilsojen pewrusteella pitäisi olla ihan terve kone.
Venttiilivarren kumet voi kyllä ihan ryystämällä vetää öljyä eli olisiko silti halvin keino laittaa ne ettei ihan koko konetta tartte purkaa.
Kl-varaosat muuten myy laadukkaita kumeja,saattaa kyllä ihan lähikaupasta löytyä.
Venttiilivarren kumet voi kyllä ihan ryystämällä vetää öljyä eli olisiko silti halvin keino laittaa ne ettei ihan koko konetta tartte purkaa.
Kl-varaosat muuten myy laadukkaita kumeja,saattaa kyllä ihan lähikaupasta löytyä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-