Eilettäi rupesi kauppareissulla johtotähti temppuilee. Lähti vaivoin käyntiin ja ajon aikana kaikki valot himmeni ratikaalisti, latauksen merkkivalo ei syttynyt. Tulomatkalla juuri ennenku kotipihalle pääsi nii valot, mankka, puhallin syttyi itsestään täyellä teholla taas Noh otin auton talliin minkä jälkeen ei enään lähtenyt ilman akunlataamista käyntiin. Akku näytti mittarilla 12v ja kun käyntiin sain nii vajaa 14V tyhjäkäynnillä ja sama kaasuttaessa (13,99). Eli onkoha nyt laturi menny sököksi vai mistähä sitä rupias tonkimaan? Tuo hiilipaketti on pöydällä ja hiilet on iha terveen näköiset. laturin muuten vaihtasin vaan ihmetyttää tuo äkillinen virran palautuminen Ja autohan on 200D -91
Laturi tuntuisi toimivan jos tuollaiset on lataus arvot.Voisikohan jostain purkaa rajusti ettei laturin poweri riitä vaan purku on suurempaa kuin lataus.
No yksi olisi että hehkut on päällä,onkohan edes mahdollista?
kuulin aikoinaan että näin oli mutta malli oliw123.
Sitten yksi olisi myös akku oikosulussa.
Kuunnellaas vielä lisää vaihtoehtoja ettei summamutikassa tartte ostaa/vaihdella osia.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Niin ,ei purkaudu kun auto on sammuksissa.
Saisitko jostakin otettua hehkun pois päältä niin tutkisi auttaako se?Rele tai releen pohjasta sulake irti,tai olisiko sulake boxissa ohjaus sulakeke ennen relettä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
heitin säätimen paikoilleen takaisin ja testilenkin kävin ajamassa, tuntu taas lataavan mutta mittausarvot laski hieman, 13,5 tyhjäkäynnillä 14kierroksilla. Varmaankin jokin piuha ollut heikolla kosketuksella tai sitten esim. hehku jäänyt jostain syystä päälle niinkuin Atlas mainitsi. Kuitenkin iso kiitos teille tietävämmille vastauksista
Oletko aivan varma ettei akku ole päässyt pakkasilla jäätymään? Jäätynyt akku ei ota virtaa vastaan ollenkaan mutta kun akku sulaa se saattaa pelata taas ihan hyvin.