W126 takavilkut

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
mäikkä
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W126 takavilkut

Viesti Kirjoittaja mäikkä »

Hei. Onko tietoa saako w-126 takavilkkuja samalla kirkkaalla lasilla kuin eteen?
PM
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja PM »

Saa, mutta tarvii tilata joko Ruotsista, Virosta, Enklannista tai Saksasta. Suomesta ei saa hyllystä mitään, nim. kokemusta on. Tilaamalla tietenkin saa, mutta hinnat on jumalattoman suolaisia. Tai itse asiassa olen nähnyt Suomessa vain hopea- ja savuvaloja myynnissä.
Mutta otapa yhteyttä ruotsalaiseen Hovaan, sieltä löytyy. Toimituksen Suomeen pitäisi onnistua, kunhan maksaa tilauksen etukäteen, yllättäen. :lol: Itse sovin jo yhdet kaupat noista punavalkoisista ja se oli maksua vaille selvä juttu. Mutta kun sain liimattua vanhat ja tummennettua ne transparent-mustalla, jäi lamput vielä toistaiseksi kauppaan, mutta seuraavaan katsastukseen mennessä tarvii kait hankkia moiset. :roll:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Autovaruste.net saa tilattua FK-Automotiven valoja. Niiden valikoimissa oli mm kirkkaat ja savun väriset takavalot W126:een.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Vastaa Viestiin