Spintteri 313 2010 Ebersbaherin asennus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
lämpökylmä
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

Spintteri 313 2010 Ebersbaherin asennus

Viesti Kirjoittaja lämpökylmä »

Moikka

Minulla on Spintteri 313 tyyppi 906 KA 35 v.2010. Tarkoituksenani on asentaa siihen ostamani Ebersbaherin lämmitin, ja gsm lähetin.
Siinä tuli perusasennusohjeet mukana, mutta löytyykö keneltäkään ohjeita juuri tuohon autoon?
Tai tietoa mistä saisin asennusohjeet spintteriin.
Pete
SprinterW903
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Spintteri 313 2010 Ebersbaherin asennus

Viesti Kirjoittaja SprinterW903 »

Kysäseppä myyjältä jos sattuis olemaan palvelu alttiuta niin saa kyllä maahan tuojalta siihen auto kohtasen ohjeen. Jos on saksasta tuotu lämmitin niin sitten voisit kokeilla kysyä paikallisen mersu huollosta....jos alkaa kakistella niin pyydä yhteystiedot jälkimarkkinoitiin maahantuojallle.....itse olin yhteydessä yhden väyrysen osalta kun en tiskiltä saanut niin soitin jälkimarkkinointiin.....sanovat että sieltä rovaniemen mersun tiskiltä saat sen.....sanoin että äsken ainakaan en saanut......sanovat et mene takasin niin saat kun soitmme sinne.....ja kun menin niin sama kaveri joka äsken ei antanut oli nyt puhelimessa kyseisestä asiasta......ja kun lopetti puhelun niin tuumas erittäin ystävällisesti ja palvelualttiisti että jos olis autosta runkonumero niin voisi tulostaa auto kohtaisen asennusohjeen josta selviää kaikki mitä pitää kytkeä ja minne.....myypäsi mulle vielä merkkikohtasen asennus telineen.....kaiken tämän jälkeen olen saanut usempaan mersuun saman palvelun ja kaikkij tuo tulee ilmaiseksi.
lämpökylmä
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

Kyselin Eberin maahantuojalta tuohon autoon asennusohjetta, ja sainkin. Mutta siinä oli pieniä eroja ja teksti Saksaksi.
Joten siitä en oikein saanut selko, mutta onneksi siinä on kuviakin.
Olen kyllä saanut ystävällistä palvelua paikallisesta Mersuliikkeestä kun koukkua ja siihen sähköjä olin ostamassa.
Joten jos löytyisi enkuksi ohjeet niin helpottasi.
Viimeksi muokannut lämpökylmä, Su 04.03.2012 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pete
lämpökylmä
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

.
Pete
Vastaa Viestiin