Nyt kävi mese penkassa, kyseessä w210 300TD vm.98. Öljynlauhdutin meni käyttökelvottomaksi mutta muuten selvittiin ilman suurempia vahinkoja jos etupuskuria lasketa. Kysyisinkin kuinka tarpeellinen tuo öljynlauhdutin on, vai laittaisinko sen tilalle hydraulisen letkun liittimineen? Käytettyä ei oo vielä löytyny uuet näyttää olevan siinä 400-500e. Kannattaako säästää tässä asiassa
w210 öljyn lauhdutin välttämätön?
w210 öljyn lauhdutin välttämätön?
Hei!
Nyt kävi mese penkassa, kyseessä w210 300TD vm.98. Öljynlauhdutin meni käyttökelvottomaksi mutta muuten selvittiin ilman suurempia vahinkoja jos etupuskuria lasketa. Kysyisinkin kuinka tarpeellinen tuo öljynlauhdutin on, vai laittaisinko sen tilalle hydraulisen letkun liittimineen? Käytettyä ei oo vielä löytyny uuet näyttää olevan siinä 400-500e. Kannattaako säästää tässä asiassa
Kiitos jo vastauksista....
Nyt kävi mese penkassa, kyseessä w210 300TD vm.98. Öljynlauhdutin meni käyttökelvottomaksi mutta muuten selvittiin ilman suurempia vahinkoja jos etupuskuria lasketa. Kysyisinkin kuinka tarpeellinen tuo öljynlauhdutin on, vai laittaisinko sen tilalle hydraulisen letkun liittimineen? Käytettyä ei oo vielä löytyny uuet näyttää olevan siinä 400-500e. Kannattaako säästää tässä asiassa
Re: w210 öljyn lauhdutin välttämätön?
Jos tuo on vapari niin se on kohtuu turhakin kapistus. Varmaan kannattaa kuitenkin laittaa sinne jokin tarvikejäähdytin, niitähän saa uusia hintaluokassa 200€ uusine letkuineen. En edes tiennyt että niissä olisi sellainen, liekkö vetokoukun lisävaruste. Onkohan mun vaparissa kanssa 
Turbossa se kannattaa olla, varsinkin jos se nilkka koukistelee joskus. Siististi ajaen ihan turha kapine suomessa.
Turbossa se kannattaa olla, varsinkin jos se nilkka koukistelee joskus. Siististi ajaen ihan turha kapine suomessa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: w210 öljyn lauhdutin välttämätön?
Kyllä se 300TD sen lauhduttimen kanssa pidempään elää. Koita etsiä jostain lauhdutin nokalle.
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: w210 öljyn lauhdutin välttämätön?
Yeps turbo on, tdt vai mitenkä tuo sitten ilmastaan
Joo kyllä varmaan lauhduttimella virkaa on. Jos siihen pistäis nyt tuommosen väliaikasen ratkasun että pääsis liikkeelle.
Re: w210 öljyn lauhdutin välttämätön?
Normaaliajossa ei tarvi sitä.
Älä sitten tuki letkuja vaan liitä ne yhteen.
Älä sitten tuki letkuja vaan liitä ne yhteen.
Re: w210 öljyn lauhdutin välttämätön?
Kai sille enempi on käyttöä ittellään nahkahousuilla, minne se on alunperin suunniteltu...kolmenkympin helteellä vedetään lämä pohjassa autobaanaa saksaa päästä päähän
Esim OM605:ssa on suodattimen jalassa pikkunen lauhdutin... Eiköhön lämpömittari kerro aika paljon, ja voihan sinne laitta öljynlämpömittarinkin...
Esim OM605:ssa on suodattimen jalassa pikkunen lauhdutin... Eiköhön lämpömittari kerro aika paljon, ja voihan sinne laitta öljynlämpömittarinkin...






