Hei!
Nyt kävi mese penkassa, kyseessä w210 300TD vm.98. Öljynlauhdutin meni käyttökelvottomaksi mutta muuten selvittiin ilman suurempia vahinkoja jos etupuskuria lasketa. Kysyisinkin kuinka tarpeellinen tuo öljynlauhdutin on, vai laittaisinko sen tilalle hydraulisen letkun liittimineen? Käytettyä ei oo vielä löytyny uuet näyttää olevan siinä 400-500e. Kannattaako säästää tässä asiassa Kiitos jo vastauksista....
Jos tuo on vapari niin se on kohtuu turhakin kapistus. Varmaan kannattaa kuitenkin laittaa sinne jokin tarvikejäähdytin, niitähän saa uusia hintaluokassa 200€ uusine letkuineen. En edes tiennyt että niissä olisi sellainen, liekkö vetokoukun lisävaruste. Onkohan mun vaparissa kanssa
Turbossa se kannattaa olla, varsinkin jos se nilkka koukistelee joskus. Siististi ajaen ihan turha kapine suomessa.
Yeps turbo on, tdt vai mitenkä tuo sitten ilmastaan Joo kyllä varmaan lauhduttimella virkaa on. Jos siihen pistäis nyt tuommosen väliaikasen ratkasun että pääsis liikkeelle.
Kai sille enempi on käyttöä ittellään nahkahousuilla, minne se on alunperin suunniteltu...kolmenkympin helteellä vedetään lämä pohjassa autobaanaa saksaa päästä päähän
Esim OM605:ssa on suodattimen jalassa pikkunen lauhdutin... Eiköhön lämpömittari kerro aika paljon, ja voihan sinne laitta öljynlämpömittarinkin...