Haussa nyt nastojen rapinaan kyllästyneenä kitkarengas, joko Nokian RSI (uutuus) tai Continental ContiViking3. Contihan voitti TM:n rengasvertailussa kitkarenkaiden osuuden v 2003. Kumpi on mielestänne sopivampi Hesan seudulle?
PS. Aion ostaa nastattomat, osaan ajaa, se ei ole siitä kiinni, ja toisekseen autossa on Absit ja Espit....
Itse suosittelisin Continentalia.
Niillä on tullut ajeltua n. 600 000 km ja sopii niin kaupunkiin kuin maallekin.
Kulutuskestävyyskin erinomainen, ainakin aiemmin ollut.
Tosin muista merkeistä ei ole kokemusta
Ensi talvi menee nokialaisilla (kun tuli auton mukana), saa sitten nähdä miten ne toimivat......
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
heikkima kirjoitti:Haussa nyt nastojen rapinaan kyllästyneenä kitkarengas, joko Nokian RSI (uutuus) tai Continental ContiViking3. Contihan voitti TM:n rengasvertailussa kitkarenkaiden osuuden v 2003. Kumpi on mielestänne sopivampi Hesan seudulle?
PS. Aion ostaa nastattomat, osaan ajaa, se ei ole siitä kiinni, ja toisekseen autossa on Absit ja Espit....
Yksi varteenotettava vaihtoehto on myös Michelin. Itse olen ajanut muutaman talven Michelinin Maxi Ice kitkoilla ja ollut erittäin tyytyväinen. Nythän siitä on tullut parannettu versio nimellä X-ice, sellaiset aion itse ensi talveksi laittaa.
Samoin, Maxi Icet olleet alla yhden talven (yli 20 000 tkm), pintaa 7 mm jäljellä joten toinenkin talvi menee. Koko oli 205/55 16 ja pitivät todella hyvin, jatkan samalla linjalla seuraavinakin talvina.
Eli täältä ääni Misukoille.
Ovat muuten huomattavasti kesärengasmaisemmat kuin esim. nokian kitkat, positiivisessa mielessä siis, loistavat ajo-ominaisuudet kuivallakin.
Viimeksi muokannut Mauri H., Ma 06.09.2004 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onkos kellään kokemusta niistä green diamondeista, sellaiset meinaan hankkia kunhan liukkaat tulee. Viime talvi meni, ööh, jollain kitkoilla jotka auton mukana tulivat.
Kimmo L kirjoitti:Osta ihmeessä contit! Itsellä juuri alla nokian kitkat ja ovat pirun kovantuntuiset ja äänekkäät verrattuna muihin?
Ai pahus
Pitäisiköhän myydä Nokiat (vai lausutaanko/kirjoitetaanko se monikossa oikein Nokianit ?) pois ja laittaa Continentalit totuttuun tapaan myös.....
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Itellä on contit ja oon tykänny tosi paljon. kävin naapurin c-mersun kyydissä ja siinä oli misukat mun mielestä haki uria älyttömästi.... mutta joku voi olla toista mieltä!