Turussa projekti??

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Born_Lazy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Turussa projekti??

Viesti Kirjoittaja Born_Lazy »

kyse olis siitä et itellä alkaa pienehkö projekti ja suunnittelu turuus..ja jos joku kaipais tallii/nostureita ja olis valmis auttamaan meikäläistä tääl turun edustalla ni ehdotuksia otetaan vastaan... :?: :!: :? Itellä on 12 auto nosturia ja suurehko lämmin talli paikka, mut ei oo asian tuntevaa kaverii joka vois hieman valaista tekemisiäni... :(
...190 käyttävä hörhö...
Vaikka olen hidas olen sinun edelläsi! :mrgreen:
Ei oo häpee olla nopee! :twisted:
-=URJA=-
Born_Lazy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Nyt on projekti alkanu hyvin etenemään... :lol:
Nyt pitäis vaan alkaa laajentaa tallin käyttöä...eli päätettiin tehdä tallista tee se itse talli.Tavoitteena olis saada enemmän mersu henkistä porukkaa rakentelemaan omia/tuttavien mersuja ja miks ei muitakin.... :wink:

Omast mesest koitan laittaa kuvii tänne kunhan saan koneen samal aaltopitudel itteni kans!(koneen käyttö on meikäläiselle hieman hepreaa..)
Mut täl hetkel autost on jäljel tekniikka,konepelti,tuulilasi.taka luukku ja takahelmat(toistaiseks..) :wink:
saa nähdä mitä teen kunhan se tästä pikkuhiljaa edistyy... :twisted: :twisted:
...190 käyttävä hörhö...
-=URJA=-
Born_Lazy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Eli kaikil kiinnostuneille...Projektina on w201 vm 87/88 pari litranen kaasari :oops:
Tänään lähti takalokarin kaaret kävelemään ku annettiin hieman rälläkäl kyytii... :D Koitan viel vastailla kaikil kysyneil henkilökohtasesti kunhan tästä kerkiän... :wink:

edit: osoite poistettu t:epk
...190 käyttävä hörhö...
-=URJA=-
jpk
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jpk »

Born_Lazy kirjoitti:Eli kaikil kiinnostuneille...Projektina on w201 vm 87/88 pari litranen kaasari :oops:
Paikka on **** Voi tulla vapaasi kattelemaan paikkoja... :lol:
Tänään lähti takalokarin kaaret kävelemään ku annettiin hieman rälläkäl kyytii... :D Koitan viel vastailla kaikil kysyneil henkilökohtasesti kunhan tästä kerkiän... :wink:
*****Poista hyvä mies toi osoite,kukaan uskalla tuoda autoaan ellei poliisilaitoksen naapuri. Juttu leviää ja hiemankin arvokkaammat kamppeet katoaa,saati autot. Tätä foorumia voi kuitenkin lukea kirjautumatta sisään kuka vain. Vai voiko vieläkin,aina kirjautunut kysyy? :wink:
Born_Lazy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Kiitoksia vinkistä/tiedosta sekä osoitteen poistamisesta... :oops: :oops:
Mut periaattees siel on kyl ihan hyvät hälytys järjestelmät... :?
Nii ja kyllähän meillä vakuutus on... :lol:
Toisaaltaan meijän tarkotus oliski saada juttu leviämään jotta saatais sinne maksavii asiakkaita... :lol: Ku ei sen tallin pitäminen ilmast oo.... :cry:
...190 käyttävä hörhö...
-=URJA=-
Vastaa Viestiin