Laitoin tämän tänne koska tämä luultavasti hukkuis tuonne myyntiosastolle!!
Vahvistin Ground Zero Hydrogen GZHA 5125XII 300€
Subbari infinity kappa perfect 10" ja sille tehty pieni suljettu kotelo joka sopii w203 sedan korisen mersun takakontin oikeanpuolen syvennökseen. Verhoiltu asianmukaisella kankaalla, erittäin siisti toteutus eikä vie kontista tilaa oikeastaan yhtään. Soikin ihan mukavasti. Elementtiä en myy erikseen. 100€
Kuva--> http://kotisivu.dnainternet.net/vuori0li/2003.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Alpine cde-9886r ja prosessori pxa-h100. Nämäkin myydään yhdessä ja ovat sen verran hyvin palvelleet 4 vuotta että 300€ pitää saada. Mukaan 1m ja 5m ainet kaapelit. Löytyy myös asennuskehys prefacelift w203
2kpl DLS ultimate silver 0.8m rca kaapelia, vastaavat käytännössä uusia. 60€
YV:llä tai numerosta 0400-662948
Myydään w203 popit, miksei myös muihinkin
Myydään w203 popit, miksei myös muihinkin
Viimeksi muokannut S202, Ke 10.10.2012 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Myydään w203 popit, miksei myös muihinkin
UP!! Nyt subbari mersufoorumilaisille 100€! Tästä autoon kunnon subbari sen hattuhyllyvirityksen tilalle! Vie tilaa erittäin vähän ja näyttää ihan kuin olisi alkuperäinen!
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Hintoja tarkistettu. Tästä w203:seen kunnon soitin aux/fm lähetin kikkailujen tilalle ja/tai hieno pikku subbari sen hattuhyllypäristimen korvikkeeksi. Ja kunnon vahvistin ohjaamaan vaikka koko auton kaiuttimia, ei tarvi vedellä johtoja metritolkulla monelle vahvistimelle.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Menisköhän tuo w202 '94 mersuun jossa on samantapainen kolo tuolla takakontissa, onkohan noilla jotain kokoeroa ? Itsellä olisi juuri hakusessa tuommoinen vähää vievä systeemi joka ei kuitenkaan rämisytä koko autoa mutta antaisi syvyyttä musiikkiin.
-mazasi
E: Millä tavalla tuo subi on kiinni ? Parilla ruuvilla vai pultattuna johonkin vai ihan "vapaana" ?
-mazasi
E: Millä tavalla tuo subi on kiinni ? Parilla ruuvilla vai pultattuna johonkin vai ihan "vapaana" ?
Itse pidin sitä vaan ihan vapaana, sen saa kyllä 6mm pultilla kiinni kun w203 on sellanen pikku korvake just siinä syvennöksen reunassa
Jos en väärin muista niin w202 on aikapaljon pienempi se syvennös, ja muutenkin se on tehty just ton kontin takanurkan muotoiseksi eli se ei kovinkaan siististi istuisi w202 koriseen, tohon se lupsahtaa paikalleen niinku, noh vaikka nyrkki silmään 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Juu kattelin pikkusen noita kolojen muotoja ja onhan nuissa eroja. Saanen udella miten tuon olet toteuttanut ? Onko lasikuidusta värkätty tuo kotelo ja miten sait just sopivasti istuvan muodoiltaan, käytitkö jotain täytemassaa muovipussissa vai mites
Jos vaikka sais talveksi jotain pientä projektia. Miten tuo 10" soi tuolta nurkasta kabiiniin? Itse haen lähinnä pientä syvyyttä sointiin enkä niinkään pellin räminää 
-mazasi
E: Alko tuo vahvarikin kiinnostamaan, minkähän ikäinen se mahtaa olla / kuinka kauan ollut käytössä ?

-mazasi
E: Alko tuo vahvarikin kiinnostamaan, minkähän ikäinen se mahtaa olla / kuinka kauan ollut käytössä ?
Tuosta sopivuudesta sen verran että itse vaihdoin juuri w202 mallin w203:een ja minun muistini mukaan w202 syvennös olisi taas huomattavasti isompi.
Itse säilytin 4L öljykannua ja 4L tuulilasinpesunestepurkkia tuolla oikean puolen syvennöksessä.
Itse säilytin 4L öljykannua ja 4L tuulilasinpesunestepurkkia tuolla oikean puolen syvennöksessä.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
Hmm no molempia korimalleja on ollu w202 ja 203 mutta en nyt muista oliko vanhemmassa minkälainen se syvennös.
Tuosta subbarista, täytyy myöntää että en ole sitä itse tehnyt, ostin sen tämän foorumin kautta. Siinä on vaneeria ja lautaa ja tuosta etuosasta en nyt muista mitä siinä on, pitäis kattoa. Tuo apukuskin puolen syvennös on erinomainen paikka subbarille, melko tiiivis kontti tässä 203:sessa mutta silti soi yllättävän hyvin. Jos sen tekee kokonaan lasikuidusta niin saa käytettyä kaikki tila hyväksi mutta on siinä kova läträäminen ja sotkeminen.
Tuosta vahvarista, ostin sen toissa syksynä ja ruuvasin tänä kesänä pois. Suojamuovi päällä ja muutenki lähestulkoon uudenveroinen.
Tuosta subbarista, täytyy myöntää että en ole sitä itse tehnyt, ostin sen tämän foorumin kautta. Siinä on vaneeria ja lautaa ja tuosta etuosasta en nyt muista mitä siinä on, pitäis kattoa. Tuo apukuskin puolen syvennös on erinomainen paikka subbarille, melko tiiivis kontti tässä 203:sessa mutta silti soi yllättävän hyvin. Jos sen tekee kokonaan lasikuidusta niin saa käytettyä kaikki tila hyväksi mutta on siinä kova läträäminen ja sotkeminen.
Tuosta vahvarista, ostin sen toissa syksynä ja ruuvasin tänä kesänä pois. Suojamuovi päällä ja muutenki lähestulkoon uudenveroinen.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D