lasinpyyhkiän sulat w126 ?
lasinpyyhkiän sulat w126 ?
Onko kellään tietoa mistä saisi hankittua kohtuuhintaisia sulkia tai sulan kumeja??
-
- Mersumaanikko
Re: lasinpyyhkiän sulat w126 ?
mää niitä olen ostanu tokmannilta runkoneen parikymppiä pari, pituus 55cm
possin pyyhkijät
eihän pelekkiä kumeja kannata enää kattella mistään, mutta jos on niin nuuka että naukuu sillon kysellään autotarvike liikkeistä taikka laitetaan kaverilta jääneet käytetyt suluka kumit 

mullon pelkkiä romuja vaan
Turun autotarvikeliikkeistä ei löytynyt sulkia joissa oikeanlainen kiinnitys. Mikä/missä tokman liike on?touhottaja kirjoitti:mää niitä olen ostanu tokmannilta runkoneen parikymppiä pari, pituus 55cmpossin pyyhkijät
eihän pelekkiä kumeja kannata enää kattella mistään, mutta jos on niin nuuka että naukuu sillon kysellään autotarvike liikkeistä taikka laitetaan kaverilta jääneet käytetyt suluka kumit
tokmanni on saman tyylinen kuin hongkong, halpahalli, robinhood tai kärkkäinen.
Kiinnitys? ihan tavallinen kiinnitys mun autossa ainaki o... testivoittajat, eli bilteman sulat pyyhkii hyvin.
Kiinnitys? ihan tavallinen kiinnitys mun autossa ainaki o... testivoittajat, eli bilteman sulat pyyhkii hyvin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Raision Honkkarista löytyy 3€ on toiminu jo 2 kk.kaivil kirjoitti:Turun autotarvikeliikkeistä ei löytynyt sulkia joissa oikeanlainen kiinnitys. Mikä/missä tokman liike on?touhottaja kirjoitti:mää niitä olen ostanu tokmannilta runkoneen parikymppiä pari, pituus 55cmpossin pyyhkijät