lasinpyyhkiän sulat w126 ?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
kaivil
Sisäänajossa
Sisäänajossa

lasinpyyhkiän sulat w126 ?

Viesti Kirjoittaja kaivil »

Onko kellään tietoa mistä saisi hankittua kohtuuhintaisia sulkia tai sulan kumeja??
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: lasinpyyhkiän sulat w126 ?

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

mää niitä olen ostanu tokmannilta runkoneen parikymppiä pari, pituus 55cm :wink: possin pyyhkijät :wink: eihän pelekkiä kumeja kannata enää kattella mistään, mutta jos on niin nuuka että naukuu sillon kysellään autotarvike liikkeistä taikka laitetaan kaverilta jääneet käytetyt suluka kumit :shifty:
mullon pelkkiä romuja vaan
kaivil
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja kaivil »

touhottaja kirjoitti:mää niitä olen ostanu tokmannilta runkoneen parikymppiä pari, pituus 55cm :wink: possin pyyhkijät :wink: eihän pelekkiä kumeja kannata enää kattella mistään, mutta jos on niin nuuka että naukuu sillon kysellään autotarvike liikkeistä taikka laitetaan kaverilta jääneet käytetyt suluka kumit :shifty:
Turun autotarvikeliikkeistä ei löytynyt sulkia joissa oikeanlainen kiinnitys. Mikä/missä tokman liike on?
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tokmanni on saman tyylinen kuin hongkong, halpahalli, robinhood tai kärkkäinen.

Kiinnitys? ihan tavallinen kiinnitys mun autossa ainaki o... testivoittajat, eli bilteman sulat pyyhkii hyvin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
makkes
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja makkes »

kaivil kirjoitti:
touhottaja kirjoitti:mää niitä olen ostanu tokmannilta runkoneen parikymppiä pari, pituus 55cm :wink: possin pyyhkijät :wink: eihän pelekkiä kumeja kannata enää kattella mistään, mutta jos on niin nuuka että naukuu sillon kysellään autotarvike liikkeistä taikka laitetaan kaverilta jääneet käytetyt suluka kumit :shifty:
Turun autotarvikeliikkeistä ei löytynyt sulkia joissa oikeanlainen kiinnitys. Mikä/missä tokman liike on?
Raision Honkkarista löytyy 3€ on toiminu jo 2 kk.
Vastaa Viestiin