Kysymyksen idea lyhykäisyydessä että kannattaako tuohon kilometri määrään ajettua edes katsoa kun alakerralle ei kuuleman ole tehty mitään ja laiteltu konehan oli alkuperäinen turbo kolmisatanen mutta eihä se välttämättä tarkota että sillä olis koko ajan vedätetty täysillä tehoilla
w124 300 tdt kone
w124 300 tdt kone
Morjensta. Nyt olis ihteä ruvennut kiinnostamaan yksi w124 300tdt farkku mersu manuaalilaatikolla on tällä hetkellä myynissä nettiautossa. Koneella on rullattu abaut 500 tuhatta Siihen on laitettu vähän isompaa turboa kylkeen. Kansi ja kytkin on laitettu kuuleman ja laatikko vahvistettu tehoa siitä on otettu parhaillaan 300hv/600nm.
Kysymyksen idea lyhykäisyydessä että kannattaako tuohon kilometri määrään ajettua edes katsoa kun alakerralle ei kuuleman ole tehty mitään ja laiteltu konehan oli alkuperäinen turbo kolmisatanen mutta eihä se välttämättä tarkota että sillä olis koko ajan vedätetty täysillä tehoilla
Niin mitä nuo alkuperäset 300 turbo dieselit kärsivät ottaa tehoja? Ja tämän auton oli rakennellut joku mersufoorumilainen.
Kysymyksen idea lyhykäisyydessä että kannattaako tuohon kilometri määrään ajettua edes katsoa kun alakerralle ei kuuleman ole tehty mitään ja laiteltu konehan oli alkuperäinen turbo kolmisatanen mutta eihä se välttämättä tarkota että sillä olis koko ajan vedätetty täysillä tehoilla
Re: w124 300 tdt kone
Ensinnäkin manuaalilootaa ei paljoa vahvistellacosworth kirjoitti:Morjensta. Nyt olis ihteä ruvennut kiinnostamaan yksi w124 300tdt farkku mersu manuaalilaatikolla on tällä hetkellä myynissä nettiautossa. Koneella on rullattu abaut 500 tuhatta Siihen on laitettu vähän isompaa turboa kylkeen. Kansi ja kytkin on laitettu kuuleman ja laatikko vahvistettu tehoa siitä on otettu parhaillaan 300hv/600nm.
Kysymyksen idea lyhykäisyydessä että kannattaako tuohon kilometri määrään ajettua edes katsoa kun alakerralle ei kuuleman ole tehty mitään ja laiteltu konehan oli alkuperäinen turbo kolmisatanen mutta eihä se välttämättä tarkota että sillä olis koko ajan vedätetty täysillä tehoillaNiin mitä nuo alkuperäset 300 turbo dieselit kärsivät ottaa tehoja? Ja tämän auton oli rakennellut joku mersufoorumilainen.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103



