Bosch KTS 540 testeri antaa koodia P1187 (jakoputken säätöventtiili painepoikkeama). Samalla Tankilta tulee ilmakuplia yli 2000 kierroksilla. Paikallaan auto käy ihan hyvin, mutta ajo tilanteessa, kun kaasun painaa pohjaan, niin kone potkaisee ja sammuu muutaman sekunnin jälkeen. Ilmeisesti ilmaa pääsee rail-linjastoon. Samalla syttyy EPC-koodi tauluun.
Jos vikakoodin nollaa ja ajelee ilman kovia kiihdytyksiä, niin mitään vikaa ei ole eikä synny. Vain raju kiihdytys aktivoi koodin.
Mistähän noi ilmakuplat voivat olla peräisin, kun mitään vuotoja ei tunnu olevan ja suodatinkin on juuri vaihdettu ja vihreä o-rengas suodattimelta pumpulle päin?
Outoa on myös se, että kuplaa virtaa koko ajan ja kone käy tasaisesti. Eikös ilman pitäisi haitata käyntiä? Auto on vuosimallia 2002 ja suodatin on peltipurkki, johon tulee musta kumiletku ja lähtee kirkkaana muoviputkena pumpulle.
W203 270 ilmaa tulee tankista ja P1187 koodi. Missä vika?
Re: W203 270 ilmaa tulee tankista ja P1187 koodi. Missä vika
On siellä muitakin o-renkaita kun tuo yksi kaikissa kirkaissa polttoaine putkissa on o-rengas molemissa päissä vaihda ne kaikki niin ilmantulo varmaan loppuu sitten on nuo rail-paine antureiden o-renkaat jotka voivat vuotaa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W203 270 ilmaa tulee tankista ja P1187 koodi. Missä vika
Samumminen vedätyksessä johtuu siitä että polttoaineen paine tipahtaa(imee ilmaa jostaain välistä ei usein vuoda ulos)route666 kirjoitti:Bosch KTS 540 testeri antaa koodia P1187 (jakoputken säätöventtiili painepoikkeama). Samalla Tankilta tulee ilmakuplia yli 2000 kierroksilla. Paikallaan auto käy ihan hyvin, mutta ajo tilanteessa, kun kaasun painaa pohjaan, niin kone potkaisee ja sammuu muutaman sekunnin jälkeen. Ilmeisesti ilmaa pääsee rail-linjastoon. Samalla syttyy EPC-koodi tauluun.
Jos vikakoodin nollaa ja ajelee ilman kovia kiihdytyksiä, niin mitään vikaa ei ole eikä synny. Vain raju kiihdytys aktivoi koodin.
Mistähän noi ilmakuplat voivat olla peräisin, kun mitään vuotoja ei tunnu olevan ja suodatinkin on juuri vaihdettu ja vihreä o-rengas suodattimelta pumpulle päin?
Outoa on myös se, että kuplaa virtaa koko ajan ja kone käy tasaisesti. Eikös ilman pitäisi haitata käyntiä? Auto on vuosimallia 2002 ja suodatin on peltipurkki, johon tulee musta kumiletku ja lähtee kirkkaana muoviputkena pumpulle.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
