W124 250d Turbotus!
W124 250d Turbotus!
Noniin eli ostin tuossa 250d mersun 91vm OM602.912 koneella! Tarkoitus on aluksi laittaa korin pienet pinta kukkaset kuntoon ja sen jälkeen kajota pellin alle tekemään ihmeitä! Tässä olen muutaman päivän aikana saanut korin aika hyvään kuntoon! Etulokasuojat ja takapuskurin alta, sai hiekka puhaltaa muutamia kohtia kuten myös kylki vilkkujen ympärykset ja takaluukun alapuolella menevän ns. listan! Mutta nyt on kitattu ja hiottu ja suurin osa jo pohjamaalattu! Tässä olisi tämän viikon aikana tarkotus saada väri pintaan ja rueta irrottelemaan tekniikkaa keulilta. Koneeseen olen ajatellut vaihtaa kannen tiivisteen, nokkaketjun, ja kiristäjän, ja kaiken loppuun kuluneen osan. Ajattelin myös laakereihin kajota samalla kun teen turbon öljynpaluulle reijän lohkoon ja myös ajattelin sen tulopuolelle tehdä lohkoon ulos oton jos vain mahdollista! Ajattelin tässä ihan mielenkiinnosta rakennella tälläisen leikkikalun kun aikaa on Pyrin päivittämään projektin etenemistä aina kun saan jotain uutta tehdyksi! Osien hankintaan menee varmaan jokunen hetki, mutta aina jotain voi tehdä ilman osiakin
Lähtökohta!Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut ^^crisu^^, Ke 01.08.2012 00:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Tuossa tuo takakontin alapuolella oleva ns. lista korjattuna! Tässä lokarissa oli suurimmat työt! Hiekka puhalluksen alta paljastui oikea reikä pelti Pääsin hitsailemaan ja kittaamaan! Nyt odottelee enään pintaväria! Kitattu, hiottu ja pohjamaalattu!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut ^^crisu^^, Ti 31.07.2012 19:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Kyllähän tarvitsisin! Millainen pakosarja ois tarjolla? =)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Voisi jopa kiinnostaa! Laitappa kuvaa sarjasta ja jonkinlaista hinta haarukkaa! =)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Tuli tässä mieleen että mitkä on ns. heikkoudet tässä om 602 vapari koneessa etteivät kestä turbo käytössä? Olen ymmärtäny että suurimasta osasta pettää alapään laakerointi? Itse ajattelin vaihtaa turbo koneen laakerit alakertaan, kunnon öljylinjat, vaihtaa joko suuremman öljypumpun tai pumpun rattaan, ja kunnollisen öljyjäähdytyksen ettei öljyn lämmöt pääse vahingossakaan nousemaan liian suuriksi! Sit pakopaineet on ollut toinen hajottaja monessa koneessa laakeroinnin lisäksi. Eli kun pitää pakopaineet sopivan matalana niin ei pääse tapahtumaan suuria vahinkoja oletettavasti. Sit olisi viellä sellainen kysymys että mikä kannen tiiviste kannattaa laitaa turbotuksen yhteydessä?
Korjatkaa tietouttani jos olen väärässä ja kaikki neuvot ja niksit on tervetulleita!
Korjatkaa tietouttani jos olen väärässä ja kaikki neuvot ja niksit on tervetulleita!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Turbottoman heikoin lenkki on koko alakerta. Kanget heiveröiset, männät ei kestä ja öljyruiskut puuttuu. Kanget menee mutkalle tai mäntä leikkaa kiinni ja katkaisee kangen. Kestää toki vakioon nähden aika suuriakin tehonlisäyksiä ihan vaparista turbotettunakin, vertaa muun merkkisiin
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W124 250d Turbotus!
Sopiikos tuohon 300td:n kanget ja männät? ainakin samat puristus suhteet halkasiat ja iskunpituudet? Niiden luulis kestävän jokseenki suurempia tehoja
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
passaa ne mutta kun ei ole suihkuja niin ei ole voitelua männän alla
w201 om605
Re: W124 250d Turbotus!
Aivan! Saakuli kun tämmösestä on vaikea lähteä rakentamaan "kestävää" turbo konetta! No katotaan mikä hajoo ekana!
Tänään en saanut muuta aikaseksi kuin jäähdyttäjän alarautojen kannake putken tehtyä toisella tapaan kun edellinen oli peruutettu kii johoki ni oli vähä rutussa! Tämän uuden tuennan tein haponkestävästä putkesta niiden alatukien väliin ja siitäkeskeltä putki ylös rautapalkkia vasten! Tuli tarpeeksi tukeva tuolle keulalle! Tämmönen kyhelmä!
Tänään en saanut muuta aikaseksi kuin jäähdyttäjän alarautojen kannake putken tehtyä toisella tapaan kun edellinen oli peruutettu kii johoki ni oli vähä rutussa! Tämän uuden tuennan tein haponkestävästä putkesta niiden alatukien väliin ja siitäkeskeltä putki ylös rautapalkkia vasten! Tuli tarpeeksi tukeva tuolle keulalle! Tämmönen kyhelmä!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Noniin! Tänään tuli ostettua mersuun uudet alkuperäis maalit! Väri koodeilla 481M Bornit metallic kori ja 7166 violett gray muovihelmat! Nyt tarvii tehdä loput hionnasta kun päätinki maalata koko auton! Enää puuttuu vaan maalari, kun itse en ala ruiskimaan kalliita maaleja koti tallissa! Mutta eiköhän tämäkin asia hoidu tässä lähiaikoina!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Noniin! Tänään irroitettu kaikki muovi helmat ja listat korista. Hyvät määrät maa ainesta löyty sisälokareiden alta n.10l ämpäri tuli täyteen Myös yksi ruostereikä löytyi muovihelman alta nosto kohdan ympäriltä takaata. Huomenna saattaa olla muutama lisää kun hiekkapuhallan kaikki kohdat jossa ruostepilkkuja on. Huomenna ruostereikien paikkaus ja pohja työt jonka jälkeen voisi jo rueta tekniikkaa purkamaan!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
ei ole tullut viellä! Toivotaan että tulee tässä alkkuviikosta!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
-
Viimeksi muokannut BTriker, Ti 08.01.2013 00:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: W124 250d Turbotus!
Tämä oli suunitelmissa! Tässä kun kerkiän niin hankin laakerit pienemmän rattaan öljypumpulle ja kaikki ketjut.BTriker kirjoitti:Tuohonhan voit turbon kiertokangen laakerit laittaa, kun niihin poraat tai koneistamolla porautat reiät samoihin kohtiin kuin vaparin liuskoissa. Samalla hieman reikien reunoja aivan aavistuksen verran pyöristää. Edesauttaa sitä kestämistä verrattuna vaparin liuskoihin.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Minkäslaisia öljyjä suosittelette turbon kanssa käytettäväksi? Ettei ole talvella liian jäykät ja kesällä liian litkut? Ja mikä vois olla hyvä vaihtoväli? itse olen miettinyt jotai 5w-30 öljyjä 5-10tkm vaihtovälillä? ja suodatin joka toinen öljyn vaihto?
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Suodatin joka kerta. Se on viimenen paikka kanssa alkaa säästämään
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: W124 250d Turbotus!
Hyvä että vielä riittää porukalla mielenkiintoa näihin 124:iin! alakaa hyvät olla vähän ehtoopualella niin sanotusti..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 250d Turbotus!
Tää on mun mielestä mielenkiintoinen projekti kohde ja hieno auto ni siitä on mukava rakennella itselleen leikkikalua =)
Tuossa purin juuri imusarjan ja pääsin toteamaan omin silmi egr-venttiilin aiheuttamat mömmöt kanavissa ja sarjassa.. Huomasin myös että 2,4,5 pytyn imuventtiilin kumi vuotaa. No ei muuta kuin kansi irti, venttiilit irti kaikki puhdistukseen ja tarvittavat osat vaihtoon
Tuossa purin juuri imusarjan ja pääsin toteamaan omin silmi egr-venttiilin aiheuttamat mömmöt kanavissa ja sarjassa.. Huomasin myös että 2,4,5 pytyn imuventtiilin kumi vuotaa. No ei muuta kuin kansi irti, venttiilit irti kaikki puhdistukseen ja tarvittavat osat vaihtoon
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Muutamia kuvia tästä illasta!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Mun mielestä jollain perus 5W40 öljyillä kesät talvet, eikä mitään hifistelyöljyjä tarvitse käyttää, kun ajellaan vielä maltillisilla tehoilla. Itse ajelisin alle 250 hp tehoilla ihan motonetin perusöljyillä, 23€/5 litraa...synteettinen tietysti. Vaihtoväli tiheä ja suodatin aina, kunnollinen.
EGR ollut joskus ja sen takia kakkanen imusarja ?
Hieno projekti !
EGR ollut joskus ja sen takia kakkanen imusarja ?
Hieno projekti !
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: W124 250d Turbotus!
-
Viimeksi muokannut BTriker, Ti 08.01.2013 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: W124 250d Turbotus!
Juu Egr-venttiili ollut tähän päivään asti toimivana autossa kiinni! Oli hieno työ saada kaikki puhtaaksi! Tänään sain pakosarjan haettua! Tänään olisi suunitelmissa viellä irroittaa kone keulilta jos kerkeän! Sitten vaan tekemään turbon paluun reikää lohkoon ja turbon tulo öljyn linjalle reikää! Sitten vähän laakeri remppaa, kannen tiivistettä, venttiilivarren kumit ja kannen puhdistus ja mahdollinen plaanaus, öljypumpun rattaan pienennän turbo mallin rattaaseen tässä samassa! Kyllä tästä viellä vehje saadaa kuha valmista tulee =)veskola kirjoitti:Mun mielestä jollain perus 5W40 öljyillä kesät talvet, eikä mitään hifistelyöljyjä tarvitse käyttää, kun ajellaan vielä maltillisilla tehoilla. Itse ajelisin alle 250 hp tehoilla ihan motonetin perusöljyillä, 23€/5 litraa...synteettinen tietysti. Vaihtoväli tiheä ja suodatin aina, kunnollinen.
EGR ollut joskus ja sen takia kakkanen imusarja ?
Hieno projekti !
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
Plaanaa ehdottomasti se kansi niin tulee varmasti tiivis, eikä luiskahda sieltä öljykanavan kohdalta tiiviste rikki. Liimaa kannattaa käyttää.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: W124 250d Turbotus!
Totta! Kunnon liimat löytyy joita myös käytetään
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Re: W124 250d Turbotus!
-
Viimeksi muokannut BTriker, Ti 08.01.2013 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: W124 250d Turbotus!
kait muistit hieman mainostaa paikallisessa matkahuollossa viestin lähettämisestä
w201 om605
Re: W124 250d Turbotus!
Muistin! Heillä oli järjestelmässä joku virhe ja kone ei hyväksyny lähettämistä! kokeilimme pariin otteeseen siellä!jekku90 kirjoitti:kait muistit hieman mainostaa paikallisessa matkahuollossa viestin lähettämisestä
Ja venttiilit hion hiontatahnalla että eivät vuoda mistään!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.