Moro kaikille,
Olen uusi mersukuski, ja pari kysymystä olisi herännyt. Lähinnä koskien tuon v sähköjä,, aikanaan espanjan pojat ei ole kovin kummoista työtä tehneet ja siksi erinäisiä sähköhäröjä löytyy reilusti,,, mistä noita ongelmia kannattaa etsiä ja korjata?
Oireita:
Kun flekti lähtee päälle kaikki sähköt himmenee(ajovalot+mittaristo) olisko kyseessä maavika?
Sähköpeilit lakkaa toimimasta samalla kun ilmastointikin, vaikka niillä ei pitäisi olla yhteistä sulaketta, polttaa sulakkeen kuskinpenkin alta,sulakepaikan nro katson kun olen auton luona. Tämä siis tapahtuu peilin säätöä käyttäessä.
Ovien lukitus pomppaa keskulukolla takaisin auki ja kun aikansa ramppaa niin lukitsee--> avaa-->lukitsee-->jää lukkoon. liukuoven kontakti pinnat tarkastin ja ovien johdot (niiden kumihaitarien sisällä)pitäisi olla kunnossa, aikaisempi omistaja oli kuulema korjannut pari katkennutta johtoa.(ne aioin kuitenkin tarkistaa.)
siinäpä ne suurimmat oireet. muuten auto toimii ja on kohtuu ruosteeton yksilö, joten nuo kun saa kuntoon niin on ilo ajella.
kiitos jo ennakkoon kaikille jotka apua viitsii antaa.
-teemu-
v230 (w638) sähkö probleema vm 97
- klonksvaagen
- Vakiokalustoa
Re: v230 (w638) sähkö probleema vm 97
Tuohon voisi päteä johtovika oven ja karmin välissä. Oli nimittäin minunkin tapauksessa joku edellinen korjaillut...Sähköpeilit lakkaa toimimasta samalla kun ilmastointikin, vaikka niillä ei pitäisi olla yhteistä sulaketta, polttaa sulakkeen kuskinpenkin alta,sulakepaikan nro katson kun olen auton luona. Tämä siis tapahtuu peilin säätöä käyttäessä.
Konehuoneen puolella sellainen "säkki", pesurinsäiliön kupeella, kannattaa katsella liitokset.
Re: v230 (w638) sähkö probleema vm 97
kiitos, täytyy purkaa tuo kumihaitari oven karmin välistä,, ja tarkistaa johtojen kunto.