Eli olin ohittamassa toista autoa...joskus jopa mersulla pystyy tähän

Mikä voisi olla kyseessä, sain tehot takaisin kun sammutin auton ja lähdin uudestaan liikkeelle. Mutta tekisin sen uudestaan

Kyseessä w211 220 diesel -03
Jos railipaine alituu auto samuu...Jukkis79 kirjoitti:Kaasu pohjassa pidemmän aikaa ohituksessa? Villi veikkaus railipaineen alitus josta vikatila joka poistuu uudelleenkäynnistyksellä...
Näinhän se asia tietysti on. Aika moni vaan saa mielenrauhan ku edes jotakin heitetään, eikä vaan passiteta starin päähäntuikku kirjoitti:.
Siihen voi olla niiiiiin monta syytä, että ihan turha edes alkaa arvuuttelemaan.
Vikamuistin luenta antaa yleensä aika hyvän vihjeen tapahtumasta.
Niin ja sitten vaihdellan sen takia umpimähkää osia...ssuvik kirjoitti:Näinhän se asia tietysti on. Aika moni vaan saa mielenrauhan ku edes jotakin heitetään, eikä vaan passiteta starin päähäntuikku kirjoitti:.
Siihen voi olla niiiiiin monta syytä, että ihan turha edes alkaa arvuuttelemaan.
Vikamuistin luenta antaa yleensä aika hyvän vihjeen tapahtumasta.
Niin siis tarkoitin sitä että moni voi vaan kyrpiintyä, jos ei kukaan kerro mitään. Tuskin kukaan täällä mitään kyselisi jos ei halua vastausta. En missään nimessä kannusta ketään vaihtamaan/vaihdattamaan osia pelkästään forumin arvausten perusteellaCDI203 kirjoitti:Niin ja sitten vaihdellan sen takia umpimähkää osia...ssuvik kirjoitti:Näinhän se asia tietysti on. Aika moni vaan saa mielenrauhan ku edes jotakin heitetään, eikä vaan passiteta starin päähäntuikku kirjoitti:.
Siihen voi olla niiiiiin monta syytä, että ihan turha edes alkaa arvuuttelemaan.
Vikamuistin luenta antaa yleensä aika hyvän vihjeen tapahtumasta.
Eikä auto tule kuntoon no sitten jonkun mikä lie testerin piuhaan ja väärä diagnoosi
Taas vaihttu vääriä osia vika vaan ei poistu...(ompahan nekin sitten paremmassa kunnossa"ehkä")
no sitten lopuksi mersun testerin piuhan päähän ja vikalöytyy ja taas kerran on mersun korjailu tullut niin kalliksi
Kun ei "testeriläkään" ole vikaa löytynyt
(hiukan aiheesen liityen vikojen etsinnän/korjauksen osalta
jos jotain vikaa on "etsitty/korjattu" jo vaikka parllla tonnilla jossain eikä löydy/tule kuntoon
niin jos tuloksetomasta touhusta on se maksettu, niin mikähän siinä on että sitten kun viika toisaala löytyy/tulee kuntoon
se ei saisi maksaa juuri mitään... kun on jo siellä ja siellä niin kallilla tutkittu"ilman tuloksia"
vaikka vois ajatella niin että jos tyhjästä on maksettu esim 2000€ niin kuntoon tulosta sitten enemän)
Jos saat tietoa piuhan päässä ni infoa mulle kans. Täälä samalla kaavalla menossa, mersu guru heitti että saattas olla ilma-massa mittari sitä vähän putsailin ja ei tuntunu ihan heti menettäneen tehoja. Mutta mun ongelmana on se että tehot häviää mutta kiertä kyllä ihan yli 5000rpm asti mutta selvästi puuttuu tehoa. Häviää kans ku käyttää virrat pois.intruder kirjoitti:Kiitos vastauksista.
Homma vielä työnalla...joku ilmamassa-anturi saattais kuulemma olla.
Mutta ei ole vielä ollut piuhan päässä kiinni, niin ei sen tarkempaa tietoa vielä...
Uudelleen käynistyksellä tosiaan hävisi mutta tuli kuitenkin uudestaan esille. Et tällaista
Toi EGR on ainakin tämänikuisissa kamppeissa takuulla jo akseliltaan väljä kuten munkin -03 vehkeessä.intruder kirjoitti:Moro,
Eli olin ohittamassa toista autoa...joskus jopa mersulla pystyy tähän, niin tehot hävisi yhtäkkiä...ei kyllä mikään kiva juttu.
Mikä voisi olla kyseessä, sain tehot takaisin kun sammutin auton ja lähdin uudestaan liikkeelle. Mutta tekisin sen uudestaan. Uskaltaako autolla lainkaan ajella?
Kyseessä w211 220 diesel -03