Mersun laatikko vaihtaa liian myöhään (n.40km/h) kakkoselta kolmoselle,
tapahtuu epämukava nykäisy- luistoa tai kierosten karkaamista en ole havainnut.
Alaspäin vaihto ja kaikki muut vaihteet toimii hyvin.
Kaupunkiajossa koneen huudatus häiritsee eniten, jossain raskaan vaunun edessä voisi olla ihan hyvä tuollaisena.
Laatikolle ei tule alipaineletkuja, vain kaasupolkimen tanko.
Kick down toimii normaalisti, se saa singaalin ilmeisesti tangolta?
kaasupolkimen alla on myös sähkökatkaisin, mikähän on sen tarkoitus?
Google tiesi että kaasun välitankoa tankoa lyhentämällä vaihtokohta siirtyy aikaisemmaksi, mutta silloin muuttuu kaikki vaihteet?
Onko laatikossa säätöruuveja tai erivahvuisia paineventtiilin jousia?
Ei viitsisi vielä vaihtaa alle puolimiljoonaa ajettua laatikkoa mihinkään toiseen pommiin.
Liikkelle lähtö tapahtuu kakkosella.
123 300D automaatin vaihtokohdan sääto?
Re: 123 300D automaatin vaihtokohdan sääto?
Nyt toimii!
Vaihdoin aluksi öljyt (Mobil ATF220) sekä suodattimen, eipä se auttanut:
mittatikun banjo jäi vain tihkumaan, se tiivistyi näppärästi kahdella 14x20 uzit tiivisteellä.
Sitten siirryin säätötangon kimppuun,
Perus-säätö tapahtui tässä seuraavasti: säätötanko irroitetaan,painetaan kaasu pohjaan, vedetään säätötanko etuasentoonsa ja säädetään pituus niin että kuulanivel sopii suoraan pesäänsä.
Säätö oli kohdallaan.
Tässä tapauksessa piti säätöntankoa pidentää kolme kierosta jotta vaihdot tapahtuu niin kuin pitääkin.
Myös kiihtyvyys parani oikea aikaisilla vaihdoilla.
Kick down toimii sähkösolenoidilla, siihen tanko ei vaikuta.
Hyvintoimiva automaatti on todellakin mukavuusvaruste
Vaihdoin aluksi öljyt (Mobil ATF220) sekä suodattimen, eipä se auttanut:
mittatikun banjo jäi vain tihkumaan, se tiivistyi näppärästi kahdella 14x20 uzit tiivisteellä.
Sitten siirryin säätötangon kimppuun,
Perus-säätö tapahtui tässä seuraavasti: säätötanko irroitetaan,painetaan kaasu pohjaan, vedetään säätötanko etuasentoonsa ja säädetään pituus niin että kuulanivel sopii suoraan pesäänsä.
Säätö oli kohdallaan.
Tässä tapauksessa piti säätöntankoa pidentää kolme kierosta jotta vaihdot tapahtuu niin kuin pitääkin.
Myös kiihtyvyys parani oikea aikaisilla vaihdoilla.
Kick down toimii sähkösolenoidilla, siihen tanko ei vaikuta.
Hyvintoimiva automaatti on todellakin mukavuusvaruste
