Onkos kokemuksia staarin + läppärin + salkun kuljettamisesta lentokoneessa mennessä Saksaan auton ostoon. Eli ihmetelläänkö/kyselläänkö/hylätään,saako otta käsimatkatavaroihin vai laitetaanko ukko rautoihin tullissa , vai onko ihan simppeli juttu ?
ps. Joskun on kuulemma joltain evätty koneeseen nousu kys.laitteiden kanssa...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Voihan ne sitä hetken ihmetellä / kysellä mikä laite on kyseessä / tehdä räjähdetestit, mutta mitään estettä sen viemiselle matkustamoon ei pitäisi olla.
Kaikista helpoin tapa otat läppärin mukaan käsimatkatavarana ja paat sttarin matkatavarana matkalaukkuun.Joskus aikoinaan kun olin tuollaisissa hommissa jossa reissasin ympäri maailmaa jos oli erikoisempia laitteita mukana niin piti tehdä tullille selvitys. mitä nuo laitteet on. En tiedä nyky käytäntöä
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
kari v kirjoitti:Onkos kokemuksia staarin + läppärin + salkun kuljettamisesta lentokoneessa mennessä Saksaan auton ostoon. Eli ihmetelläänkö/kyselläänkö/hylätään,saako otta käsimatkatavaroihin vai laitetaanko ukko rautoihin tullissa , vai onko ihan simppeli juttu ?
ps. Joskun on kuulemma joltain evätty koneeseen nousu kys.laitteiden kanssa...
Eikös Saksa ole vielä eu maa ainakin toistaiseksi
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan