W115 3-litraisen paino?
W115 3-litraisen paino?
Joku varmaan tietää paljoko on oma- ja kokonaismassa pystylampussa kolmen litran koneella?
Kohta pitäis savut saada uudesta koneesta ja käydä katsastaa. 220d koneen tilalle on vaihtunut om617 123-korisesta ja Schwitzerin turbo välijäähdyttäjän kera on myös asettunut paikoilleen, saas nähä millanen peli tulee..
Kohta pitäis savut saada uudesta koneesta ja käydä katsastaa. 220d koneen tilalle on vaihtunut om617 123-korisesta ja Schwitzerin turbo välijäähdyttäjän kera on myös asettunut paikoilleen, saas nähä millanen peli tulee..
Joku on näköjään laittanu nettiin alkuperäisen omistajankäsikirja sivuja.
http://mb.auto.pl/galeria/displayimage. ... at=9&pos=4
http://mb.auto.pl/galeria/displayimage. ... at=9&pos=4
Tarkoitin kyllä tuota Wahva115:sen laitetta. Hieno pystäri sinullakin on. Uudessa mobilistissa oli myynnissä hieno 240 3.0 pystäri ja oli vielä saman värinenkin kuin sinulla. Jenkkimalli ja ilmoituksen mukaan helpolla MR-rekisteriin.Sivonen kirjoitti: Minunko autoa tarkoitat? Alkuperäinen vapari OM617.912, kuvia allekirjoituksen takana.
Eli tuollainen:
240 3.0
Mistäpä sen tietää vaikka sama laite. Tuo Mobilistissa ollut taisi kyllä olla Turussa.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Vapari se meikäläisen Om617 alunperin on, kuvia autosta oli nettisivuillani, mutta sivut ei näköjään enää toimi...voipi olla että kun saan auton taas takaisin ajoon laitan jotai kuvia jonneki(toivottavasti parin viikon sisällä). Auto on varmaan jääny mieleen jos joku sen on joskus nähnyt on sen verran erottuvan sinivioletin värinen..Konepeltiin tulee suht suuri scooppi välijäähdyttäjää varten, joten erottuvuus massasta sen kuin lisääntyy.
Ensimmäiset testiajot on jo otettu, mut vielä on jonkin verran hommaa ennenku käydää muutoskatsastaa.
Ensimmäiset testiajot on jo otettu, mut vielä on jonkin verran hommaa ennenku käydää muutoskatsastaa.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-