C 180 sportcoupe W203
C 180 sportcoupe W203
Kellää kokemusta kyseisestä autosta? Kaikissa autoissa ei näyttäis olevan ilmastointia vaikka lämpötilan säädin 18-26C on. Paljonkohan maksaa jälkiasennus ilmasointi?
Re: C 180 sportcoupe W203
Minulla oli vastaava laite C180 kompressorikoneella kolmen ja puolen vuoden ajan (75-130tkm). Takapenkki on ahdas ja minnekään se ei mene
. Omassa yksilössäni oli ilahduttavan vähän vikoja omistusaikana: molemmat raidetangon päät ja toinen alatukivarsi ja narinahela. Mitään sähkö- ym pikkuvikoja ei ilmennyt.
Ajettavuus oli normaalia W203:sta. Ei se ihan täydellinen ole, mutta olen kyllä paljon kamalammillakin ajellut. Kone ei ole mikään raketti, mutta sillä pärjää ihan hyvin normaalin liikenteen mukana. Ohikin ehdin aina tahtoessani.
Väittävät, että M271 on jakopään osalta aivan susi, mutta omakohtaista kokemusta aiheesta ei onneksi päässyt kertymään. Tietääkseni kaikissa on kyllä ilmastointi vakiona.

Ajettavuus oli normaalia W203:sta. Ei se ihan täydellinen ole, mutta olen kyllä paljon kamalammillakin ajellut. Kone ei ole mikään raketti, mutta sillä pärjää ihan hyvin normaalin liikenteen mukana. Ohikin ehdin aina tahtoessani.
Väittävät, että M271 on jakopään osalta aivan susi, mutta omakohtaista kokemusta aiheesta ei onneksi päässyt kertymään. Tietääkseni kaikissa on kyllä ilmastointi vakiona.
MB A 180 BE Aut -13
EX: MB C280 Aut -08
EX: MB A150 -05
EX: MB C180 Kompressor Aut -02
EX: MB 190E 2.6 Aut -93
EX: MB C280 Aut -08
EX: MB A150 -05
EX: MB C180 Kompressor Aut -02
EX: MB 190E 2.6 Aut -93