MB 124 -93 manuaali vaihteiston vaihteet ei mene päälle koneen käydessä , koneen ollessa pysähdyksissä vaihteet
toimivat moitteetta ?
Ajoin toissa päivänä pikatiellä ja olin vaihtamassa 3 vaihteelta 4 vaihteelle kun vika ilmeni , tosin joskus aikaisemminkin
vaihteet jääneet nalkkiin parkkeeraamisen yhteydessä mutta korjaantuneet kuitenkin vielä keppijumpalla ja crc:llä.
MB 124 vaihteet ei kytkeydy päälle
MB 124 vaihteet ei kytkeydy päälle
Viimeksi muokannut jubero, Su 14.10.2012 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: MB 124 vaihteet ei kytkeydy päälle
Kuullostaa kytkin levyltä että olisi jumitusta akselissa.audi teki just noin mikä mulla oli ja korjaantui voitelulla ja samalla vaihdoimme levyn ja paineasetelman
Mersuissa mielestäni vähemmän tollasia vikoja ...oisko parempi kytkin akseli teräs..kun ei ruostu tai öljyisempi.
Voit myös kokeilla helpompaa keinoa ensin että vaihdat öljyt sinne ja atf:ää
Mersuissa mielestäni vähemmän tollasia vikoja ...oisko parempi kytkin akseli teräs..kun ei ruostu tai öljyisempi.
Voit myös kokeilla helpompaa keinoa ensin että vaihdat öljyt sinne ja atf:ää
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: MB 124 vaihteet ei kytkeydy päälle
Kytkin ei irroita? Olisko kytkimen työsylinteri tehny tarpeeksi töitä ja menny rikki ?jubero kirjoitti:MB 124 -93 manuaali vaihteiston vaihteet ei mene päälle koneen käydessä , koneen ollessa pysähdyksissä vaihteet
toimivat moitteetta ?
Ajoin toissa päivänä pikatiellä ja olin vaihtamassa 3 vaihteelta 4 vaihteelle kun vika ilmeni , tosin joskus aikaisemminkin
vaihteet jääneet nalkkiin parkkeeraamisen yhteydessä mutta korjaantuneet kuitenkin vielä keppijumpalla ja crc:llä.