MB 124 vaihteet ei kytkeydy päälle

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jubero
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

MB 124 vaihteet ei kytkeydy päälle

Viesti Kirjoittaja jubero »

MB 124 -93 manuaali vaihteiston vaihteet ei mene päälle koneen käydessä , koneen ollessa pysähdyksissä vaihteet
toimivat moitteetta ?
Ajoin toissa päivänä pikatiellä ja olin vaihtamassa 3 vaihteelta 4 vaihteelle kun vika ilmeni , tosin joskus aikaisemminkin
vaihteet jääneet nalkkiin parkkeeraamisen yhteydessä mutta korjaantuneet kuitenkin vielä keppijumpalla ja crc:llä.
Viimeksi muokannut jubero, Su 14.10.2012 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: MB 124 vaihteet ei kytkeydy päälle

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kuullostaa kytkin levyltä että olisi jumitusta akselissa.audi teki just noin mikä mulla oli ja korjaantui voitelulla ja samalla vaihdoimme levyn ja paineasetelman
Mersuissa mielestäni vähemmän tollasia vikoja ...oisko parempi kytkin akseli teräs..kun ei ruostu tai öljyisempi.

Voit myös kokeilla helpompaa keinoa ensin että vaihdat öljyt sinne ja atf:ää
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Jari Ke
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: MB 124 vaihteet ei kytkeydy päälle

Viesti Kirjoittaja Jari Ke »

jubero kirjoitti:MB 124 -93 manuaali vaihteiston vaihteet ei mene päälle koneen käydessä , koneen ollessa pysähdyksissä vaihteet
toimivat moitteetta ?
Ajoin toissa päivänä pikatiellä ja olin vaihtamassa 3 vaihteelta 4 vaihteelle kun vika ilmeni , tosin joskus aikaisemminkin
vaihteet jääneet nalkkiin parkkeeraamisen yhteydessä mutta korjaantuneet kuitenkin vielä keppijumpalla ja crc:llä.
Kytkin ei irroita? Olisko kytkimen työsylinteri tehny tarpeeksi töitä ja menny rikki ?
Vastaa Viestiin