S202 kirjoitti:Ohan tuohon keksitty hydraulinen käsijarru jo ajat sitte. Tai ohjaustehostimelta paine ja tarvittavat hydrauliikka osat, magneettiventtiili eli saa napista lukon päälle. Vaihtoehtoja on monia.
Tuo nyt menee jo helpommin omilla asd:n ohjaus osilla...

Siitä vaan ite boksi pois välistä ja magneettiventtiili tilalle ja nappi hyttiin. Mutta idea olis että miten sen sais tehtyä heleposti. Toisinsanoen ilman sähköä
Sitä hydr. käsijarrua mietin kans, mutta ei se välttämättä oo häävi... Ku se pitäs ensinnäki saaha pysymään päällä, nojoo, niissä on kyllä niitä hahlo lukkoja, mutta silti. Toiseksee jos autoon tulee oikea hydr. käsijarru, nii alkaa olla pikkusenpaljo keppiä mistä vetää
Mutta tuollane pieni paino venttiili tms. olis oikee hyvä...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.